Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل برلیان مال ضمن اشاره به راه اندازی مرکزحمایت ازتولید کنندگان داخلی درشمال پایتخت (برلیان مال،زعفرانیه،خیابان مقدس اردبیلی)،درعین حال به تشریح جزییات برنامه های آتی این مجموعه برای حمایت ازتولید کنندگان سراسرکشور در دوران کرونا وپساکرونا خبرداد.

به گزارش آریا،علاء الدین ختایی درجمع خبرنگاران گفت: برلیان مال به عنوان یک مرکزصرف تجاری،گام های گسترده ای برای حمایت از تولید کننده های داخلی درسطوح مختلف شامل تولیدات صنعتی و تجاری برداشته است واین مهم شامل صنایعی مختلفی نظیر پوشاک، کیف وکفش، کالای کودک،فود کورت، دکوراسیون ، مبلمان واکسسوری و همچنین صنایع غذایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه به منظورحمایت ازتولید کننده ها با رویکردهای مذکورتلاش های گسترده ای ازسوی تیم فنی شرکت متبوع ما صورت گرفته است تاکید کرد: درجهت تحقق این هدف با  تولید کنندگان استانهای مختلف رایزنی داشته ایم و به دنبال آن هستیم که با توسعه فضای مناسب برای عرضه محصولات مختلف،زمینه حمایت ازتولید کنندگان استانی درمحورهای مختلف محصولات صنعتی وسنتی را داشته باشیم.

ختایی با ذکرمثالی گفت: به عنوان مثال اخیرا با مسوولان مربوطه دراستان زنجان اقدام به برگزاری جلسات مختلف به منظورحمایت ازتولید کنندگان این استان انجام داده ایم و  با توجه به اینکه این استان درصنایع دستی نظیرفرش وملیله جزء استانهای پیشرو است،مقررشد که زمینه دعوت ازتولید کنندگان زنجانی را درمرکز خرید برلیان فراهم کنیم.

مدیرعامل برلیان مال با یادآوری این مطلب که این رایزنی ها قراراست درسایراستانها نیزعملیاتی شود درعین حال ازتمهیدات درنظرگرفته شده وایجاد تسهیلات برای حمایت ازتولید کننده ها خبرداد و تاکید کرد: با توجه به اینکه اجاره های سنگین ازجمله عواملی است که سبب می شود تولید کننده ها نتوانند درفضای کسب وکاردوام بیاورند،مقررشده است که سهم اجاره هرواحد به نسبت  درصدی ازفروش محاسبه شود و  براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قراراست هرمقدار که تولید کننده ها فروش داشته باشند به همان میزان ازآنها انتظارپرداخت  اجاره داشته باشیم.

وی همچنین ازبرنامه ریزی های صورت گرفته برای معرفی وانجام تبلیغات برلیان مال درجهت رونق کسب وکار تولید کننده های مستقردراین مرکزتجاری خبرداد وگفت: با توجه به اینکه تمرکزوهدف اصلی این مرکز،حمایت ازتولید کننده های داخلی است،بنابراین تلاش می کنیم که با اطلاع رسانی واستفاده ازابزارهای مختلف رسانه ای،این مرکز را دربین شهروندان تبلیغ کنیم.

مدیرعامل برلیان مال ازجمله راه های تحقق این هدف را برگزاری بازاریابی رویداد به صورت دوره ای و هدفمند درمرکزبرلیان مال عنوان کرد و گفت: یکی از روشهای برند سازی درنظرگرفته شده،برگزاری دوره های بازاریابی رویداد است که با توجه به اینکه این  مکانیزم درتوسعه کسب وکارها بسیارموثراست و می تواند منجر به فروش بهترشود،این مهم به صورت دوره ای و برای صنوف مختلف دراین مرکز تجاری اجرایی خواهد شد.

وی گفت: البته دربرگزاری دوره های بازاریابی رویداد، تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد اما با توجه  به اجرای واکسیناسیون درکشوروتوسعه آن،امیدواریم که با عبور ازپیک کرونا ودر دوران پساکرونا، برنامه بازاریابی رویداد به صورت گسترده ترو در دوره های بیشتری اجرایی شود.

مدیرعامل برلیان مال با یادآوری این موضوع که تجمیع تولید کننده گان صنایع دستی درمرکزتجاری برلیان می تواند نقش موثری درتوسعه صنایع دستی وحمایت ازتولید کنندگان داشته باشد گفت: با توجه به شیوع کرونا ونیز محدودیتهای سفر،حضوروتجمیع تولید کنندگان صنایع دستی دریک مرکزتجاری می تواند زمینه عرضه صنایع مختلف دستی مربوط به استانهای مختلف را سبب شود که این رویداد هم سبب رونق صنایع دستی می شود وهم ازسوی دیگر مردم بدون مسافرت به استانهای مختلف ،می توانند نسبت به خرید صنایع دستی مورد نظرخود اقدام کنند.

وی درعین حال خواستار حمایت دولت ازتولید کننده های داخلی شد و گفت :بدون شک بخشودگی های مالیاتی می تواند درحمایت از تولید کننده بسیارموثرباشد به طوری که دراین راستا انتظار می رود که دولت ضرایب مالیاتی تعدیل شده برای تولید کننده ها درنظربگیرد.

مدیرعامل برلیان مال با بیان اینکه تجمیع تولید کنندگان داخلی دریک مرکز تجاری برای اولین باراست صورت گرفته است تاکید کرد: بنده ازتمامی تولید کنندگان داخلی،مخصوصا کسانی که دارای ابتکارونوآوری خاصی درمحصول تولیدی خود هستند؛دعوت می کنم که ازاین فضای درنظرگرفته شده استفاده کنند و با عرضه محصولات خود گامی موثردرجهت رونق تولیدات داخلی بردارند.

ختایی همچنین درپایان ازتدابیردرنظرگرفته شده برای مشارکت شرکت های دانش بینان درمرکز تجاری برلیان خبرداد وگفت: تولید کنندگان شرکت های دانش بنیان نظیررباتهای پرنده می توانند دراین مرکزفعالیت خود را آغاز کنند و بدون شک مردم استقبال خوبی ازاین موضوع به عمل خواهند آورد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پوشاک کیف وکفش کالای کودک فود کورت دکوراسیون تولید کنندگان داخلی بازاریابی رویداد تولید کننده تولید کننده ها صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد

به گزارش پارس نیوز، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

 اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پیگری‌های خبرنگاران از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

لوکیشین جدید برای فیلمبرداری پایتخت

لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳

اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

  منبع : فارس              

دیگر خبرها

  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند