Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@00:23:59 GMT

ابتلای بیش از ۹۲ هزار زنجانی به کرونا

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۶۶۸۶

ابتلای بیش از ۹۲ هزار زنجانی به کرونا

ایسنا/زنجان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۹۲ هزار و ۶۲۳ نفر در استان زنجان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش ایسنا و طبق اعلام روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، در حال حاضر ۱۴۶ بیمار مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان زنجان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۷ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ مورد مثبت سرپایی کرونا در استان زنجان شناسایی شده است. همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۲ هزار و ۹۷۸ مورد مثبت سرپایی براساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۲۶ هزار و ۹۳۳ مورد بوده و موارد مثبت بستری براساس یافته‌های آزمایشگاهی نیز به ۹۶۴۵ مورد رسیده است.

متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، مجموع بیماران مبتلا به کرونای فوت شده در استان به ۱۴۹۸  نفر رسیده و متاسفانه یک بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داد.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص‌ یافته ۸۱۰۱ مورد بوده و همه موارد مثبت کرونا براساس یافته‌های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون به ۹۲ هزار و ۶۲۳ مورد رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان همه باهم علیه کرونا ابتدای شیوع ویروس کرونا کرونا تاکنون استان زنجان موارد مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان در بخش مثبت خبر، طرح‌هایی که به رفع مشکلات مردم و توسعه پایدار استان سمنان منجر می‌شود بازگو خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • مثبت خبر؛ اخبار خوب هفته در استان سمنان
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا