Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:43:20 GMT

لزوم ساخت آثار فاخر حوزه دفاع مقدس در استان ایلام

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۶۷۶۵

لزوم ساخت آثار فاخر حوزه دفاع مقدس در استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات از تلاش‌های تمامی دست اندرکاران انتخابات و مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به دلیل دغدغه مشارکت حداکثری مردم تقدیر کرد و اظهار داشت: انتخابات در استان سالم، امن و در آرامش کامل برگزار شد که ما جز سه استان برتر در حوزه مشارکت بودیم و در واقع این مهم موجب شد تا از این آزمون سربلند بیرون آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای ستاد انتخابات مهم نبود که خروجی صندوق چه کسی است و انتخابات در سلامت کامل، امنیت و بدون جانبداری و در چهارچوب قانون برگزار شد، بیان کرد: امیدواریم که نتخاب آقای رئیسی منشا خیر و برکت برای کشور و گشایش‌های اقتصادی برای مردم شود.

استاندار ایلامن با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت اعتباری بند ط تبصره ۲ هم در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها در ساخت مساجد در محلاتی که فاقد اماکن مذهبی هستند، ابراز کرد: با توجه به الزامی که امسال در ساخت مساجد داریم، تلاش می‌شود در شورای برنامه ریزی و کمیته‌های مربوطه نگاه خاصی به ایجاد مساجد در دو بخش تکمیل مساجد با پیشرفت بالا و ترمیم و مرمت اماکن مذهبی داشته باشیم.

وی گفت: مسجد هویت دینی محلات است همه دستگاه‌ها در فراهم نمودن زیرساخت‌های هویتی، مذهبی و ساخت مسجد و حسینه در سطح محلات مشارکت کنند.

نوذری در ادامه با گلایه از عملکرد صدا و سیما در عدم ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس، بیان کرد: ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس از رشادت‌ها، مقاومت‌ها و دلاوری‌های مردم مرزدار استان یکی از مطالبات جدی استان است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خواستار بهره گیری از ظرفیت سیما فیلم در استان شد و گفت: بی انصافی است که در حوزه دفاع مقدس تاکنون سازمان صدا و سیما پای کار نیامده و تاریخ شفاهی استان، خاطرات افراد و وقایع دوران ایثار مردم قبل از انکه ضبط و ثبت شود از بین می‌روند.

استاندار ایلام با اعلام حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی در این زمینه گفت: استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی در استان، حمایت از پایان نامه‌هایی با موضوع دفاع مقدس در استان و جمع آوری خاطرات و تبدیل آنها به فیلم نامه و آثار فاخر از ضرورت‌هایی است که باید در برنامه ریزی های آینده مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5247220

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام محمد نوذری دفاع مقدس جنگ تحمیلی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل قوه قضاییه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه ایلام هفته قوه قضاییه واکسن کرونا مواد مخدر حوزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس مطهری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس سمنان برای جذب اقشار مختلف مردم، تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی در مجموعه دفاع مقدس سمنان با موضوعات مختلف برای تمام اقشار سنتی مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای نشاط اجتماعی «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» پنجشنبه هر هفته در پارک موزه دفاع مقدس سمنان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم بدون محدودیت سنی ویژه خواهران و برادران است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و جوانان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در این مراسم ویژه حضور پیدا کنند.

مطهری با بیان اینکه تلاش داریم با برنامه‌هایی مانند ورزش با سبک جبهه و ایستگاه صلواتی و… حال و هوای جبهه و مقر قائمیه فرزندان استان سمنان در دوران دفاع مقدس را بازسازی کنیم، گفت: این موضوع به یاد آوری رشادت‌های رزمندگان استان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه نخستین «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» با حال و هوای جبهه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور مردم و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس افتتاح می‌شود، گفت: از فردا هر هفته این برنامه جمعه‌ها دایر خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان بیان کرد: این برنامه شامل سه بخش صبحگاه مختصر، ورزش با سبک جبهه و ایستگاه صلواتی می‌باشد که شروع و پایان ورزش صبحگاهی، روش ورزش کردن و رجزهایی که خوانده می‌شود تمامی آن الهام گرفته از دوران دفاع مقدس است.

کد خبر 6095191

دیگر خبرها

  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه