Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اوحدی روز سه شنبه در بازدید از آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد افزود: قصد بازگشت به گذشته و علت یابی نواقص را ندارم و معتقدم باید رو به آینده حرکت کرد.

وی ادامه داد: ماده ۳۸ قانون جامع ایثارگران با موضوع جانبازان هم باید از سال ۹۱ اجرا می شد که تحقق نیافته بود اما هم اکنون به مرحله اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس جمهوری گفت: شما جانبازان قدر خود را بدانید، خداوند با شما معامله کرده است، شما بخشی از جسم خود را داده اید و بدانید هیچ کس بهتر از خدا به وعده خود در قبال فداکاری شما عمل نمی کند.    

اوحدی افزود: در سال گذشته 6 همایش ملی و بین المللی با موضوع ایثار و شهادت در کشور برگزار شد و امسال نیز در بنیاد شهید به نام سال جانبازان و ارزشهای آنان نام‌گذاری شده است و معاونت فرهنگی بنیاد با تمرکز بر این موضوعات برنامه های فرهنگی خود را  ادامه خواهد داد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن گفت وگو با تک تک جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) از شرایط درمانی و زندگی آنان اطلاع یافت و برخی دستورها را نیز برای برطرف کردن مشکلات آنان صادر کرد.

مدیر آسایشگاه جانبازان قطع نخاع امام خمینی (ره) مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر این مرکز با دارا بودن ۵۰ تخت بیمارستانی به ۱۳۰ جانباز قطع نخاعی ۷۰ درصد خدمات ارائه می دهد.

حمید اعرافی افزود: ۱۰ جانباز قطع نخاعی به صورت بستری تمام وقت در این مرکز خدمات دریافت و بقیه به صورت موقت و بر اساس برنامه ریزی روزانه از خدمات توانبخشی مرکز استفاده می کنند.  

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز هشتم تیر ماه در جریان سفر یک روزه به مشهد علاوه بر شرکت در همایش کشوری تکریم جانبازان شیمیایی، در جلسه شورای مدیران بنیاد شهید خراسان رضوی سخنرانی، از روند ساخت یک هتل وابسته به بنیاد اقتصادی کوثر بازدید و در مراسم آغاز ساخت ۷۲۹ واحد مسکونی ایثارگران در مشهد شرکت کرد.

خراسان رضوی با ۳۰۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس، ۱۷ هزار و ۳۱۱ شهید، ۴۹ هزار و ۹۱۴ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.  

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مشهد انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس آسایشگاه جانبازان امام خمینی سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مشهد انقلاب اسلامی ایران بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مشهد انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس آسایشگاه جانبازان امام خمینی سعید اوحدی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد

به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این مراسم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره نظام بانکی، مدیران و جمعی از کارکنان بانک سینا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات این بانک برگزار شد.

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شایسته و ماندگار غلامرضا فتحعلی، بسیاری از دستاوردهای کنونی بانک سینا را مرهون زحمات و تلاش‌های تیم مدیریتی و نیروهای توانمند این بانک دانست و افزود: جایگاه بانک سینا در نظام بانکی کشور بیانگر آن است که این بانک می‌تواند به یک بانک نوآور تبدیل شود.

دهقان در ادامه تصریح کرد: بانک سینا باید با اتکا به فناوری روز و استقرار نظام بانکداری جامع و بکارگیری فناوری‌های مالی نوین در راستای کسب موفقیت‌های مطلوب، به بانکی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی با اشاره به نقاط قوت بانک سینا، گفت: بانک سینا یک بانک جوان است که با تحول در ساختار و عملکرد، می‌تواند گام‌های مؤثرتری در تثبیت جایگاه برند و ثبت اعتبار بیشتر در نظام بانکداری بردارد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان ساخت: خدمات بانکداری، در حال گذار از یک فضای سنتی به سمت ارائه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین است و بانک سینا باید با تکیه بر علم «هوش مصنوعی»، فعالیت‌های فیزیکی را به حداقل رسانده و یک بانک نوآور در ارائه خدمات شود.

علی ابدالی سرپرست جدید بانک سینا نیز در سخنانی تأکید کرد: حصول موفقیت در هر مجموعه‌ای، جز با خرد جمعی و مشارکت همگانی به دست نمی‌آید و با مرور توفیقات بانک سینا در دوره‌های گذشته، کار دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تلاش‌ بیشتر، بر حفظ وضعیت فعلی و ارتقای آن به شرایط بهتر کوشا باشیم.

همچنین غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل سابق بانک سینا گزارشی از عملکرد دوساله گذشته بانک سینا ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، حکم انتصاب سرپرست جدید بانک سینا از سوی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به علی ابدالی اعطا شد.

دیگر خبرها

  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳