Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها-قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای محرم و صفر برنامه ۱۰۰ روزه طراحی کرده و هیچ یک از برنامه‌های مذهبی به سبب کرونا تعطیل نمی‌شود. - اخبار استانها -

حجت الاسلام حریزاوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: سازمان تبلیغات برای استفاده معنوی مردم از ایام محرم و صفر برنامه ریزی ویژه و مناسب کرونایی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محرم و صفر‌ جزء فرهنگ مردم است و نباید به بهانه کرونا به سمت تعطیلی ببریم و لازم است متناسب با شرایط برنامه ریزی شود تا مردم بهره معنوی ببرند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان برای محرم و صفر برنامه 100 روزه طراحی کرده و هیچ یک از برنامه های مذهبی به سبب کرونا تعطیل نمی‌شود.

عزاداری مردم شهرری در سوگ شهادت امام علی(ع) / مردم در حرم سیدالکریم (ع) به ‌عزاداری پرداختند + فیلممجلس عزاداری شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله وحید خراسانی در قم برگزار شد

وی درباره جزییات این طرح مذهبی گفت: این برنامه 100 روزه به این صورت بوده که 40 روز استقبال از ماه محرم، 30 روز برنامه‌های عملیات محرم و 30 روز نیز برنامه‌های ماه صفر و اربعین خواهند بود.

این مقام مسئول اظهار داشت: هیچ برنامه مذهبی به خاطر محدودیت‌های کرونایی تعطیل نخواهد شد و مردم خوب ما به زیبایی صحنه‌هایی را خلق کردند.

وی افزود: جامعه مذهبی، هیئت‌ها، مساجد، مجموعه‌های قرآنی و حلقه‌های میانی توانمندی خوبی را در ارائه خدمات دینی و همچنین مسئولیت اجتماعی با رعایت همه نکات بهداشتی به دست آورده‌اند و امسال نیز یک محرم با شور و شعور و با شکوه را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد: تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

حجت‌السلام سید سلمان ذاکرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : در جلسه ای که  با حضور کارشناسان و اتاق بازرگانی تهران، مزایا و معایب تعطیلی شنبه و جمعه به طور کامل بررسی شد.

وی افزود: هدف از این لایحه، افزایش نشاط مردم، پیشگیری از آسیب‌های خانوادگی، و رونق اقتصادی است.

ذاکر اظهارداشت : تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی  به زودی با استعلام مجدد از مراجع عظام و دفتر مقام معظم رهبری، نظر نهایی را خواهد گرفت.

ذاکر اظهارداشت : نظر نهایی پس از بررسی نظرات کارشناسی، مردم و مراجع عظام اعلام خواهد شد و نظر مردم از طریق نظرسنجی‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد : اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد