Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عسگری در دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به اقدام آمریکا برای توقیف دامنه‌های اینترنتی رسانه‌های مقاومت، واکنش نشان داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی‌ با شعار «عدالت رسانه‌ای و آزادی بیان» با حضور مدیران رسانه‌های عضو این اتحادیه، کارشناسان سیاسی و مسئولان فرهنگی و به‌طور همزمان در تهران، بغداد، بیروت، غزه، کابل، استانبول و صنعا در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اجلاس یک روزه، امروز به کار خود پایان می‌دهد.

رئیس رسانه ملی در این اجلاس با اشاره به زمان شکل‌گیری اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی‌گفت: این اتحادیه از زمان تشکیل تاکنون از نهالی کوچک به درختی تنومند تبدیل شده، به طوری که امروز با 228 عضو در 33 کشور با 22 زبان مختلف فعالیت می‌کند و ما به این رشد و بالندگی افتخار می‌کنیم.

علی عسگری تشکیل این اتحادیه را در برابر رسانه‌های نظام سرمایه‌داری و صهیونیست‌ها پدیده ارزشمندی خواند که در قبال هجمه این رسانه‌ها در عصر جنگ رسانه‌ای مقاومت می‌کند و رویاروی رسانه‌های نظام سلطه برای بیان حق و حقیقت ایستاده است.

وی افزود: این اتحادیه در دوران جنگ رسانه‌ای شکل گرفت تا مقابل رسانه‌های نظام سلطه بایستد و ظلم‌هایی را که بر مسلمانان می‌رود، به گوش جهانیان برساند و این یک آرایش رسانه‌ای ارزشمند است.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی‌با محوریت شخصیت‌های ارزشمند و مدیران رسانه‌های اسلامی‌شکل‌گرفته است، گفت: این اتحادیه از حمایت شخصیت‌های بزرگ جهان اسلام نظیر سید حسن نصرالله برخوردار است و همه بزرگان جبهه مقاومت حامیان این اتحادیه‌اند.

وی افزود: حاصل این جهاد رسانه‌ای، آرایش رسانه‌ای متنوع، ارزشمند و روبه‌رشدی شده است که باوجود برخی نقص‌ها، امروز توفیقات آن خشم دشمنان را برانگیخته و آن‌ها را بر آن داشته است تا برای تعطیلی این رسانه‌ها اقدام کنند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها درزمینه آزادی بیان، خصوصاً در بستر اینترنت و فضای مجازی گفت: تلاش برای بستن رسانه‌های جهان اسلام، چه رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران و چه دیگر رسانه‌های کشورهای جبهه مقاومت، نشان از اثرگذاری این رسانه‌ها دارد که موجب شده آن‌ها از ادعاهایشان برای آزادی بیان و هنجارهای اصلی خود عدول کنند و این نشانه ضعف و استیصال استکبار است.

علی عسگری خطاب به مسببان اصلی توقیف دامنه‌های اینترنتی رسانه‌های جبهه مقاومت گفت: بدانید که این اقدام نشانه ضعف و استیصال شما است و رسانه‌هایی که مسدود می‌کنید، کوتاه نخواهند آمد؛ چرا که این رسانه‌ها بر دوش مردان بزرگی قرار گرفته‌اند که ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند از راه‌های دیگر پیام جبهه مقاومت را قوی‌تر از گذشته به گوش دنیا برسانند.

وی افزود: این انسان‌ها مصمم و جدی به راهشان ادامه می‌دهند و شجره طیبه‌ای‌اند که هر چه شاخه‌هایش را ببرید، بیشتر رشد می‌کنند و بارورتر می‌شوند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به وعده خداوند به یاری‌رساندن به مردان خدا گفت: خداوند نصرت می‌کند و در جاهایی که شما نمی‌دانید قدرت شکل می‌گیرد و رشد می‌کند؛ چراکه این‌ها شجره طیبه‌ای‌اند که اصل‌شان در زمین و شاخه‌هایشان در آسمان است.

علی عسگری با تأکید بر اینکه جریان مقاومت در حال رشد و آمریکا، رژیم صهیونیستی و مرتجعان منطقه رو به افول هستند، گفت: شرایط اقتصادی و بدهی‌های روزافزون آمریکا که به بیش از 28 هزار میلیارد رسیده، آینده‌ای تاریک را برای این کشور ترسیم کرده است.

وی از شواهد دیگر قدرت رو به افول آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آن‌ها هم گفت و تصریح کرد: انتخابات اخیر آمریکا از وخامت اوضاع داخلی این کشور حکایت می‌کرد و نشان از این افول داشت. علاوه بر آن بنا به اذعان فرماندهان نظامی آمریکا که گفته‌اند ایران برتری هوایی آمریکا را در منطقه شکست داده، قدرت‌ نظامی‌شان هم روبه‌زوال است و قدرت منطقه‌ای آن‌ها ‌هم با وجود موشک‌های نقطه‌زن ایران کم شده است.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگری مورد نفرت ملت‌های جهان است و اقدامات اخیر این کشور خصوصاً تحریم‌ها بر نفرت مردم از این کشور افزوده است، گفت: آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگری نزد مردم منطقه منفور و در دریای نفرت آن‌ها فرو رفته و این معنای دیگری از افول سریع قدرت آمریکاست.

علی عسگری با تأکید بر اینکه رسانه‌های مقاومت باید با قدرت و اقتدار پیش بروند، ابراز امیدواری کرد اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی‌با گام‌های بلندی که برمی‌دارد، به‌سوی قدرت یافتن مسلمانان پیش برود و زمینه‌ساز طلوع خورشید ولایت عظمای الهی در سرزمین‌های اسلامی‌باشد.

روز 23 سالگی رادیو با یک اولویت ویژه/ تلویزیون نمی‌تواند اما ما می‌توانیمگروه عموپورنگ از تلویزیون می‌روند!/ گلایه‌هایی که با بدقولی‌های تلویزیون شروع شدامیریل ارجمند: ارزان‌سازی، عجله و خانه‌نشینی کاربلدها آفت سریال‌سازی تلویزیون شده است/ پدرم بزرگ است، احترامش را حفظ کنند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی رئیس رسانه ملی رسانه ها جبهه مقاومت علی عسگری رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین وزارت خارجه روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که ایالات متحده با مخالفت با تحقیقات دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) در مورد اسرائیل، ریاکاری می‌کند، اما از حکم دادگاه برای دستگیری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه حمایت کرد.

 دیوان کیفری بین‌المللی که می‌تواند افراد را به جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسل‌کشی متهم کند، در حال بررسی جنگ غزه است که اکنون در هفتمین ماه خود قرار دارد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید دیروز دوشنبه گفت که ایالات متحده از تحقیقات دیوان کیفری بین‌المللی درباره اسرائیل حمایت نمی‌کند و معتقد است که دادگاه صلاحیت ندارد.

این در حالی است که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا سال گذشته گفت که تصمیم دیوان بین المللی کیفری برای صدور حکم بازداشت پوتین موجه است. ایالات متحده جزئیات جنایات جنگی ادعایی روسیه در اوکراین را با دیوان کیفری بین المللی در میان گذاشته است.

روسیه می‌گوید صدور حکم علیه پوتین، تلاش بی‌معنی غرب برای لکه‌دار کردن اعتبار روسیه است و جنایات جنگی در اوکراین را رد می‌کند. 

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز سه شنبه در پستی در تلگرام گفت: واشنگتن به طور کامل از صدور حکم دادگاه بین‌المللی کیفری علیه رهبری روسیه حمایت می‌کند. اما «نظام سیاسی آمریکا مشروعیت این ساختار را در رابطه با خود و ماهواره‌هایش به رسمیت نمی‌شناسد» و افزود که چنین موضعی از نظر فکری «پوچ» و ریاست.

کرملین صدور حکم قضایی علیه پوتین را ظالمانه و از نظر قانونی باطل خوانده است، زیرا روسیه معاهده‌ای را که دیوان کیفری بین المللی را ایجاد کرده است، امضا نکرده است.

اسرائیل عضو دیوان بین المللی کیفری نیست، در حالی که سرزمین‌های فلسطینی در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک کشور عضو پذیرفته شدند. بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه گفت که هر گونه تصمیم دیوان بین‌المللی کیفری بر اقدامات اسرائیل تأثیری نخواهد گذاشت، اما سابقه خطرناکی را رقم خواهد زد.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده اند که مقامات اسرائیلی نگران هستند که دادگاه حکم بازداشت نتانیاهو و دیگر مقامات ارشد را به اتهام نقض قوانین بین المللی بشردوستانه در غزه صادر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها