Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر_گروه استان‌ها: این روزها باد به پرچم شهرداری هگمتانه در لیگ دسته دوم فوتبال کشور می‌وزد و بازیکنان شهرداری همدان در یک قدمی تاریخ‌سازی در فوتبال همدان قرار دارند.

فوتبال همدان بعد از یک دهه تلخی و ناکامی چشم انتظار روز چهارشنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۰ هستند تا با پیروزی خود این تاریخ را در فوتبال همدان ماندگار کنند و بتوانند با صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور باز هم نام دیار کهن هگمتانه را در تاریخ فوتبال ایران زمین بر سر زبان‌ها بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پیر و جوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین که اندک علاقه‌ای به فوتبال دارند چشم امیدشان به درخشش تیم فوتبال شهرداری همدان در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر تیم فوتبال امید گناوه است.

تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور دست به کار بزرگی زدند و در جنگ با تیم‌های تا دندان مسلح و علی رغم تمام ناعدالتی و ناملایمت‌ها توانستند با کسب نتایج درخشان ماه‌ها در صدر جدول گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار بگیرند.

و حالا تمام سرنوشت تیم فوتبال شهرداری همدان به بازی روز چهارشنبه ۹ تیرماه این تیم برابر امید گناوه گره خورده است.

به فاصله ۲ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در صورت پیروزی برابر تیم فوتبال امید گناوه می‌تواند جشن صعود خود را در همدان بگیرد.

شاگردان رضا طلایی منش با غیرت، تعصب و جنگندگی کار ناممکن را برای فوتبال همدان ممکن کردند و برخلاف نظر کارشناسان در ابتدای فصل نتایج دور از انتظاری را در گروه مرگ که تیم‌های متمول مس نوین کرمان، ویستاتوربین تهران، علم و ادب تبریز و سپیدرود رشت در آن قرار داشتند کسب کردند.

خط به خط ترکیب تیم فوتبال شهرداری همدان از درون دروازه محمد صابری زاده و علی مالمیر سنگربانان مستحکم، در خط دفاعی کاپیتان حسین کاظمی، مجید شعبانی، ساسان جعفری‌کیا، علی فراهانی، پیمان حشمتی، محمد عباس‌تبار، تا هافبک‌های خلاق و جنگنده محمد بیرانوند، امیرحسین پورقاسمی، امیرمحمد نسایی، مهدی خلج و خط آتش این تیم میثم زمانی، آرمین طلایی منش، امیرابراهیم بیگی، امیرحسین سوری با درخشش، جنگندی و تعصب خود با ارائه دیدارهای زیبا توانستند هفته‌ها بدون لغزش صدر جدول را به نام همدانی‌ها ثبت کنند.

بازیکنان بی حاشیه باتجربه و جوان و پرتلاشی نظیر حامد میرزایی، حسین قادری‌دانشمند، مهدی بلوری، سید امیر ناصر الدینی، محمد بالاوند، هادی موثق، مهدی قائم پناه، علی آزادی، صالح وفایی، محمد کریمیان، محسن همایی، احسان ترابی، پارسا چهاردولی و نیما بختیاری که هر زمان کادرفنی به آنها نیاز داشت با حضور در میدان مسابقه خوش درخشیدند.

در رأس کادرفنی نیز حضور مربی توانمند و باتجربه‌ای نظیر رضا طلایی‌منش و دستیارانش مجید بیگم‌جانی، مصطفی کاشی، حمید یادگاری و محمد بیات با درایت و تفکر خود ثابت کردند که همدان در عرصه مربیگری همچون نگینی در سطح کشور می‌درخشد.

در کادر اجرایی نیز حضور مجتبی وثوقی سرپرست کارکشته، فرهاد سلطانی پزشکیار، علی سماوات تدارکات و محمدرضا بهرامی صفت مدیر رسانه توانمند باعث شد تا شهرداریچی‌ها هگمتانه بدون کوچک‌ترین مشکل مسابقات خود را دنبال کنند.

خارج از مستطیل سبز نیز حمایت‌های مادی و معنوی مدیران شهرداری، رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و معاونین وی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان باعث شد تا موتور حرکتی تیم فوتبال شهرداری همدان با قدرت و خیال راحت مسیر صدرنشینی را طی کند.

حالا تمام مردم فوتبال دوست همدان چشم به ساق‌های بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان در آخرین دیدار خانگی خود دارند تا بتوانند در خزان ورزش همدان بعد از سال‌ها با صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور، بهار را به تماشا بنشینند.

یک استان چشم انتظار روز تاریخی چهارشنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۰ بوده و با دعای خیر خود شیران شهرداری هگمتانه را راهی هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و جنگ تمام عیار می‌کنند تا سربازان شهرداری در خط مقدم فاتح لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه الف شوند و خط بطلانی بر تمام ناکامی‌ها و حرف و حدیث‌های فوتبالی‌های کشور بکشند و ثابت کنند فوتبال همدان ظرفیت بسیار بالایی دارد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال کشور چهارشنبه ۹ تیر ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان تیم فوتبال امید گناوه بوده و در صورت پیروزی در این دیدار به صورت مستقیم جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب می‌کند.

کد خبر 5247090

منبع: مهر

کلیدواژه: هیئت فوتبال همدان شهرداری همدان لیگ دسته یک فوتبال ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل قوه قضاییه ایلام شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه هفته قوه قضاییه واکسن کرونا مواد مخدر تیم فوتبال شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور فوتبال همدان چهارشنبه ۹ امید گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمجتبی حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در مراسم افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» در دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: با توجه به برگزاری این رویداد‌ها باید ابتدا رویداد«عارضه‌یابی عدم حضور دانشجویان در این همایش‌ها و برنامه‌ها» را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شاید بخشی از استقبال کمرنگ دانشجویان به خاطر عدم عمل‌گرایی مسئولان در تحقق وعده‌ها بوده، افزود: یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ‌التحصیلان است که در استان همدان نیز روی این موضوع متمرکز شده‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با طرح این سؤال که با وجود ایجاد اشتغال در استان و رشد در این زمینه چرا این اتفاق در جامعه محسوس نیست، گفت: یکی از دلایل این موضوع عمده ایجاد اشتغال برای جامعه غیردانشگاهی بوده و انتظار بیشتر نیز از سوی این قشر است.در سال جاری ۴۲ درصد تسهیلات و تعهد اشتغالزایی در استان را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص خواهیم داد در همین راستا از ۱۷ هزار و ۶۹۹ مورد تعهد اشتغال برای قریب به ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان استان اشتغال پایدار ایجاد می‌کنیم.

حسینی روح رویداد صدرا را نقطه اتصال دانشگاه و صنعت عنوان کرد و با طرح این سؤال که دفاتر ارتباط با صنعت در دانشگاه‌ها چقدر کارایی داشته، تأکید کرد: باید چگونه مهارت‌آموزی را به دانشجو آموزش دهیم و بعد از او انتظار داشته باشیم. آموزش؛ کارآفرینی و اشتغال سه مؤلفه رشد جامعه بوده و دنیای امروز عصر دانش است و گذار به سمت هوش مصنوعی و دنیای پیچیده دیجیتال. نمی‌توان مفاهیم سال‌های پیش را به دانشجو آموزش داد و انتظار تحول داشت.

وی با بیان اینکه باید به‌روز بود و رویکرد آینده‌پژوهی داشت، اضافه کرد: توسعه فعالیت‌های فناورانه؛ برخورداری از خلاقیت، تکنیک حل مسئله و تفکر خارج از چارچوب اداری برای تحول باید مدنظر باشد امروز دیگر وقت آزمون‌وخطا نیست. تحقیقات و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد به‌واسطه سونامی فناوری برخی مشاغل از دست خواهد رفت؛ بنابراین حتماً باید نوآور و به‌روز باشیم؛ البته به لطف دانشگاه در بسیاری از علوم فناورانه پیشرو هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم دانشگاه آزاد اسلامی رویدادی را برگزار کند و از ابتدا و تا انتها یک شغل مولد را آموزش دهد، خلق ایده و ایجاد مشاغل پیگیری را کند و آموزش‌ها کاملاً عملیاتی شود.
حسینی بر لزوم برگزاری«ایده بازار» در دانشگاه تأکید کرد و توضیح داد: برای مشارکت مردم در اقتصاد ایده‌ها به جد پیگیری می‌شود؛ در استانداری نیز فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای نحوه واگذاری به مردم را احصا کرده‌ایم ضمن اینکه اقناع‌سازی مردم برای مشارکت با تضمین سود لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور