Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عصر امروز سه شنبه هشتم تیرماه ۱۴۰۰ در جلسه رسمی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حسین نوش‌آبادی، نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، به اتفاق آرا، به عنوان رئیس کمیته باشگاه کشورهای تحریمی، انتخاب شد.

نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار داشت: فعال کردن دیپلماسی پارلمانی و گفتگو با اعضای پارلمان های کشورهای تحریمی که بیش از ۳۰ کشور هستند، ظرفیت عظیمی را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با فعال شدن باشگاه کشورهای تحریمی و ایجاد ساز و کار بین المللی، و هم گرایی و هم افزاییِ این کشورها با یکدیگر، آثار منفی تحریم های ظالمانه را به حداقل خواهد رساند.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ضرورت توسعه روابط دوجانبه و چند جانبه کشورهای تحریمی با یکدیگر، گسترش روابط و مناسبات جمعی را در حوزه های سیاسی، اقتصادی و تجاری ، مورد تاکید قرار داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: یارگیری بین المللی و تلاش هماهنگ همه کشورهای مورد تحریم و به اشتراک گذاشتن ظرفیت های مختلف این کشورها، موجب بی اثر شدن آثار اقتصادی تحریم های آمریکا خواهد شد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی وفاق و همبستگی کشورهای تحریمی را گامی مهم و بهترین راهبرد برای مصون سازی کشور دانست و تاکید کرد اتحاد استراتژیک کشورهای تحریمی، موجب هراس آمریکا و قدرت های سلطه گر خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی مجلس باشگاه کشورهای تحریمی مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی کشورهای تحریمی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج ورزشکار یونانی از المپیک به خاطر دوپینگ ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند