Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@18:45:07 GMT

رقابت ۳۲۱۵ دانش‌آموز جهرمی در کنکور سراسری

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۷۲۹۳

رقابت ۳۲۱۵ دانش‌آموز جهرمی در کنکور سراسری

قناعتیان از رقابت سه هزارو ۲۱۵ دانش‌آموز جهرمی در کنکور سراسری امسال خبر داد و گفت: از اين تعداد هزار و ۴۸۰ نفر دختر و هزار و ۷۳۵ نفر پسر هستند.

«محمد قناعتیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دانشگاه پیام نور جهرم میزان برگزاری آزمون سراسری بوده و در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده و آزمون بر اساس شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماينده تام الاختيار سازمان سنجش در برگزاری كنكور سراسری در شهرستان جهرم افزود: اين آزمون به مدت چهار روز متوالی از صبح روز چهارشنبه ۹ تیر ماه تا روز شنبه ۱۲ تيرماه ۱۴۰۰ در اين دانشگاه و حوزه های فرعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: در اين آزمون در شهرستان جهرم تعداد  سه هزار و ۲۵۱ نفر با يكديگر رقابت می كنند كه از اين تعداد هزار و ۴۸۰ نفر دختر و هزار و ۷۳۵ نفر پسر هستند.

 

قناعتیان با اشاره به اینکه شروع فرآيند برگزاری آزمون صبح ها راس‌ ساعت‌ هشت آغاز می شود، عنوان کرد: درب حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ هفت و نیم صبح بسته می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه از ورود متقاضیان پس از بسته شدن درب حوزه های امتحانی ممانعت بعمل می آید، خاطرنشان کرد: داوطلبان لازم است زمان مناسب از منزل تا حوزه امتحانی را برآورد کنند و به موقع در محل آزمون حضور یابند.

 

نماينده تام الاختيار سازمان سنجش در برگزاری كنكور سراسری در شهرستان جهرم ادامه داد: حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶ و نیم صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور داوطلبان است. 

 

وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اطلاعات درباره راه های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه های برگزاری آزمون، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

 

قناعتیان با اشاره به اینکه حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي خودداری می کنند، اظهار کرد: نماینده رفع نقص کارت شرکت در آزمون سازمان سنجش از روز سه شنبه  هشتم تیرماه تا روز شنبه ۱۲ تیرماه در ۲ نوبت از ساعت هشت و نیم تا ۱۲ صبح و ۱۴ تا ۱۸ عصر در ساختمان اداری دانشگاه پیام نور واقع در طبقه دوم ساختمان ملاصدرا مستقر و پاسخگوی داوطلبان هستند.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: برگزاری کنکور جهرم کنکور سراسری کنکور برگزاری آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری