Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان نامدار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز واکسیناسیون کرونا تاکنون در سطح استان قزوین ۸۹ هزار و ۶۲۶ دوز واکسن به گروه های هدف تزریق شده است که از این تعداد واکسن تزریق شده، ۶۳ هزار و ۷۷۱ دوز آن واکسن نوبت اول بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیان اینکه ۲۶ هزار نفر از جمعیت استان قزوین علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند، تصریح کرد: تا به امروز ۷۳ درصد از جمعیت گروه سنی ۷۰ تا ۷۴ سال استان قزوین، واکسن دوز نوبت اول  خود را دریافت کرده اند و به ۱۲ درصد از جمعیت این گروه سنی نیز واکسن دوز دوم تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر تزریق دوز دوم واکسن به گروه های هدف، تزریق واکسن دوز اول به جاماندگان در گروه های بالای ۷۰ سال نیز انجام می شود و از ابتدای هفته آینده در صورت تامین واکسن گروه های سنی بالای ۶۵ سال در استان نیز واکسینه شوند.

نامدار همچنین از آغاز طرح پایش سلامت علیه ویروس کرونا در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ خبر داد و تصریح کرد: این طرح با هدف حفظ و ارتقای سلامت شهروندان با عنوان "پایش سلامت در برابر ویروس کرونا" د در مجتمع واکسیناسیون کووید ۱۹ به اجرا در آمده است و تمامی افراد واجد شرایط دریافت واکسن، پیش از انجام واکسیناسیون باید مورد پایش قرار گیرند.

وی ادامه داد: بیماریابی فردی و غربالگری، نقش پررنگ و به سزایی در شناسایی و کاهش ابتلای افراد به کرونا دارد بنابراین واکسیناسیون گروه های مورد هدف، در صورت سلامت افراد نسبت به بیماری کرونا صورت می پذیرد و اگر افراد مشکوک به بیماری باشند قبل از واکسیناسیون به پزشک ارجاع داده می شوند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کوو ایران برکت استان قزوین واکسن کرونا علائم کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کوو ایران برکت استان قزوین ویروس کرونا کوو ایران برکت استان قزوین واکسن کرونا علائم کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903014

دیگر خبرها

  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد