Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:30:47 GMT

هشدار به پر مصرف‌های برق اداری فارس

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۷۳۸۸

هشدار به پر مصرف‌های برق اداری فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس با تاکید بر حساسیت خاص ایجاد شده بر مصرف کنندگان برق ادارات گفت: در راستای مدیریت مصرف برق، ادارات موظف به کاهش ۵۰ درصدی برق خود هستند.

خسروی با بیان اینکه تاکنون این محدودیت در ادارات فارس محقق نشده است، افزود: این شرکت درصورت بی توجهی به محدود کردن و مدیریت مصرف برق در ادارات با روش‌های سخت گیرانه‌تر با استفاده از ابزار‌های کنترلی هوشمند و بازرسی و سرکشی به ادارات، اقدام به اعمال محدودیت مصرف برق در ادارات خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با کنترل هوشمند بعد از ساعات اداری میزان مصرف برق را برای مصارف ضروری به ۲۰ درصد رسانده ایم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق فارس از ارائه پیشنهاد تغییر در ساعات اداری در مناطق گرمسیری خبر داد و افزود: به زودی نتیجه این پیشنهاد اعلام می‌گردد.

خسروی به گرمای زود رس امسال و کاهش ۳۴درصدی ذخایر سد‌های نیروگاهی به دلیل کاهش بارندگی‌ها اشاره کرد و گفت: در دو ماه نخست امسال به دلیل افزایش ناگهانی دما میزان رشد مصرف برق در فارس به ۵۰ در صد رسید درحالیکه در کشور این میزان تنها ۱۹ درصد بود و فارس در جایگاه اول اول مصرف برق در کشور قرار گرفت.

او میزان مصرف برق در استان فارس و بوشهر را درساعات پیک ۵ هزارو ۵۰۰ مگاوات عنوان کرد و افزود: صنایع نیز در مدیریت مصرف همچنان مورد تاکید این شرکت هستند.

خسروی از کاربران صنایع خواست زمان اورهال، تعطیلات و تغییرات شیفت را به همین روز‌های گرم موکول کنند.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای فارس هم میانگین رشد مصرف برق در فارس را در سه ماه اخیر ۵ درصد اعلام کرد و افزود: همکاری مشترکین مصرف کننده برق در سه ماه اخیر سبب شده تا از میزان پیش بینی افزایش ۱۴ در صدی بار به ۵ در صد برسیم.

توکلی با اشاره به در پیش داشتن روز‌های گرم بر مدیریت مصرف برق توسط مصرف کنندگان صنعتی، کشاورزی، خانگی و اداری تاکید کرد.

او میزان مصرف امسال برق در فارس و بوشهر را ۵ هزار و ۷۰۰ مگاوات اعلام کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق فارس مدیریت مصرف برق مصرف های برق اداری مدیریت مصرف مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج خبر خسارت به دو هزار تن گندم این شهرستان در اثر آب‌گرفتگی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، علی علی‌پور، امروز_ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: طی خبری که به نقل از فرماندار شهرستان خنج، روز شنبه پانزدهم اردیبهشت در بخش خبر ساعت ۲۱ شبکه یک صداوسیما پخش شد، متأسفانه خبر انتقال گندم به سیلوهای ذخیره به دلیل اشتباه خبرنگار در تهیه خبر با عنوان آب‌گرفتگی و خسارت به گندم‌های شهرستان خنج منتشر شده است.

وی افزود: در روز شانزدهم اردیبهشت به همراه فرماندار شهرستان خنج و دادستان این شهرستان ضمن حضور در مرکز خرید گندم این شهرستان با بررسی میزان محصول خریداری و ارسال شده، فرماندار شهرستان قویاً خبر ارسالی در خصوص خسارت به دو هزار تن گندم در اثر سیل و آب گرفتگی را تکذیب کرد و انتشار آن را اشتباه خبرنگاری عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج تصریح کرد: در این بازدید مستندات مربوطه به سمع و نظر فرماندار و دادستان شهرستان خنج رسید و مشخص شد از ابتدای سال‌جاری تا تاریخ شانزدهم اردیبهشت میزان شش هزار و ۷۶۹ تن گندم در مرکز خرید خنج خریداری شده است که به مراکز خرید استان فارس و خراسان‌رضوی ارسال شده و میزان گندم باقیمانده این مرکز فقط ۳۶۷ تن که در انبار سرپوشیده نگهداری و در حال بارگیری است.

علی‌پور با بیان اینکه در پی بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیلاب در شهرستان خنج، ستاد بحران این شهرستان در محل فرمانداری تشکیل جلسه داده بود، اضافه کرد: طی گزارشات به دست آمده، جاری شدن سیل موجب تلف شدن ۲۵ رأس دام شده است، همچنین بارش باران و تگرگ به جاده‌های بین مزارع، مزارع گندم و جو و باغ‌های مرکبات و نخیلات خساراتی وارد کرد که در این زمینه سه گروه برای بررسی میزان خسارت‌ها به مناطق مختلف بخش‌های مرکزی، محمله و خنج اعزام شده و در حال جمع‌بندی میزان خسارت جهت ارسال به مرکز استان هستیم.

وی ادامه داد: از میزان ۱۳ هزار و ۴۶۹ تن گندم خریداری شده در دو مرکز خرید شهرستان، ۱۳ هزار تن به سیلوهای استان فارس و سایر استان‌ها ارسال شده و میزان اندک باقیمانده در انبارهای سرپوشیده نگهداری و در حال حمل است.

کد خبر 750726

دیگر خبرها

  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • جدول میزان بارش در فارس تا ساعت ۱۵:۳۰
  • جدول میزان بارش‌های فارس تا ساعت ۶:۳۰ امروز
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان فارس
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای فارس