Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیبه گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ حامی از بین پاسداران سپاه استان در قالب طرح «هر کارمند حامی یک یتیم» حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را عهده‌دار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» امروز در دیدار با فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان اظهار کرد: با مشارکت سپاه بسیج و گروه‌های جهادی در ماه مبارک رمضان بیش از 222 هزار پرس غذای گرم و بیش از 80 هزار سبد معیشتی در اختیار نیازمندان استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان افزود: طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند استان که با همکاری حوزه بسیج سپاه استان برگزار می‌شود نیز یکی دیگر از این برنامه ها خواهد بود و از طریق این طرح حامی برای ایتام و کودکان نیازمند استان جذب شود.

 

وی با اشاره به اینکه مقرر شده سپاه استان در زمینهٔ جذب حامی یتیم اقدام کند ادامه داد: تاکنون چهار هزار و 500 نفر حامی از بین پاسداران سپاه استان در قالب طرح هر کارمند حامی یک یتیم حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را عهده‌دار شده‌اند.

 

شیبه ضمن تقدیر از خدمات سپاه پاسداران در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان بیان کرد: در ثبت‌نام حامیان سپاه و بسیج، استان پیشرو در تعامل با سپاهیان و بسیجیان هستیم.

 

وی با اشاره به همکاری‌های انجام شده در خصوص اجرای پویش مردمی ایران مهربان به منظور جذب حامیان جدید برای فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد تصریح کرد: اجرای پویش ایران مهربان با هدف جذب حامیان جدید برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه استان سرعت می‌گیرد تا هیچ یتیمی در سطح خوزستان بی حامی باقی نماند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان به همکاری‌های خوب سپاه استان با کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به قشر محروم و نیازمند استان اشاره کرد و گفت: سپاه استان علاوه بر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در زمینه‌هایی همچون ایجاد کمک هزینه ازدواج جهیزیه اشتغال برای نیازمندان و تامین مسکن مددجویان نیز در طول سال همکاری‌های بسیار نزدیکی با کمیته امداد استان دارد.

 

وی ضمن تقدیر از خدمات سپاه پاسداران در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان یاد آور شد: ایجاد زمینه اشتغال مددجویان از رویکردهای مهم و سیاست‌‌های این نهاد است که سال گذشته با مشارکت سپاه پاسداران و بسیج سازندگی، طرح اشتغال ویژه مددجویان متقضای اشتغال راه‌اندازی شده و به زودی تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و سپاه در راستای اشتغال نیازمندان امضا خواهد شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه ولی عصر خوزستان کمیته امداد کمیته امداد استان سپاه استان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از حمایت ۲۵۸۷ نفر از معلمان اردبیلی از ایتام و محسنین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: هم اکنون ۲۵۸۷، معلم با ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین حامی فرزندان تحت حمایت این نهاد هستند.

وی افزود: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را بر عهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

وی افزود: با انجام اقدامات متعدد و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد این نهاد سال گذشته ۲۰۰۰ خانوار را پس از دستیابی به خودکفایی از چرخه حمایتی خود خارج کرد.

وی با بیان اینکه مدت زمان حمایت‌های کمیته امداد تا دست‌یابی به خودکفایی مددجویان ۱۸ ماه پس از دریافت تسهیلات است، بیان کرد: درصورت کسب توان مالی، ماهانه به میزان حقوق قانون کار از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

کد خبر 749214

دیگر خبرها

  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند