Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنراد دلافوئنته فوتبالش را در فرانسه ادامه می دهد.

کنراد دلافوئنته، وینگر آمریکایی و 19 ساله بارسلونا برای عقد قرارداد با  المپیک مارسی به توافق رسید.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه بارسلونا، این باشگاه با مارسی بر سر انتقال دائمی کنراد دلافوئنته به توافق رسید و این بازیکن در انتقالی به ارزش 3 میلیون یورو به مارسی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بارسلونا از فروش بازیکن به هر تیم دیگری، درصدی سهم خواهد داشت. برخلاف آن چه انتظار می رفت، بارسلونا بند بازخرید کنراد دلافوئنته را در اختیار ندارد. قرارداد دلافوئنته با مارسی چهار ساله و تا تابستان 2025 است.

کنراد دلافوئنته با پیراهن شماره 20 مارسی به میدان خواهد رفت

 

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش مهدی پاشازاده در طرفداری: حجازی و پورحیدری بودند، می‌توانستید این بلا را سر استقلال بیاورید؟ دعوت نه نامه به جای دعوت نامه؛ گابریله پین، به ایران نیا! دفاع گلر اسبق پرسپولیس از وزارت ورزش: هر پدری به پسر زرنگ تر امکانات می دهد! کریستیانو رونالدو هیچ پیشنهادی برای خروج از یوونتوس ندارد تمسخر پاتریک ویرا توسط هواداران تیم ملی ایتالیا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست