Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کاراته گفت: ملی‌پوش کاراته که از داروی ممنوعه استفاده کرد، بنا به معذوراتی آن را به پزشک اطلاع نداد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدحسن طباطبایی در حاشیه مراسم هفته المپیک در مورد مثبت شدن نتیجه تست دوپینگ ملی پوش کاراته گفت: اتفاقی است که افتاده و این ورزشکار به دلیل مسائل شخصی و خانوادگی مجبور شد از این قرص استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دارو بدون اطلاع پزشک‌ تیم‌ ملی استفاده شد، در حالی که که جزو‌ مواد ممنوعه بود.

وی با بیان اینکه اعلام اولیه در مورد تست دوپینگ‌ ملی‌پوش ایران‌ انجام شده است، یادآور شد: با وجود اعلام اولیه هنوز رأی نهایی صادر نشده است. مدارک ‌‌و مستندات برای سازمان  بین‌المللی نمونه گیری فرستاده شده است، صحت آنها تایید شده و غیرعمد بودن آن هم اعلام شده است.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه تا یکی دو روز آینده نتیجه قطعی در مورد دوپینگ این ملی‌پوش اعلام می‌شود، گفت: این ورزشکار بنا به معذوراتی موضوع استفاده از دارو را به تیم‌ پزشکی اعلام نکرد اما آنچه برای کاراته اهمیت دارد این است که سه ورزشکار آماده می‌شوند که به المپیک بروند.

طباطبایی از انجام‌ مکاتباتی برای اعطای سهمیه به رزیتا علیپور خبر داد و گفت: این مکاتبه از طریق کمیته المپیک انجام شده  تا به عنوان نماینده قاره‌ای در المپیک شرکت داشته باشد، فعلا تمام ‌توان خود را گذاشته‌ایم ‌تا از سه ظرفیت استفاده کند.

وی در مورد حواشی ایجاد شده از طرف آشوری تصریح کرد: از این حواشی عبور کرده‌ایم. امیدواریم تا توکیو هیچ حاشیه‌ای نداشته باشیم.

سجادی: کاراته‌کای ایران به احتمال زیاد محروم می‌شود/ ورزشکاران در قرنطینه کامل هستند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته حسن طباطبایی کاراته حسن طباطبایی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، امروز در سرسرای شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران پیگیری شد و تیم پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی در حساس‌ترین رقابت، مقابل پاس فراجا صف آرایی کرد. 

شاگردان احمد صافی در تیم دانشگاه که از اهمیت نتیجه این مسابقه به خوبی آگاه بودند، در هر دو بخش کومیته و کاتا، عملکرد درخشانی داشتند و ۱۹ به ۹ به پیروزی رسیدند. به این ترتیب صدرنشینی مردان کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ تثبیت شد. امروز تیم کاراته مردان دانشگاه، در دومین رقابت این هفته خود به مصاف نیشکر خوزستان می‌رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است