Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه عصر سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،رئیس کمیته باشگاه کشورهای تحریمی انتخاب شد.

به گزارش برنا از خانه ملت، در جلسه عصر سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، به اتفاق آرا، به عنوان رییس کمیته باشگاه کشورهای تحریمی، انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی، در این خصوص گفت: فعال کردن دیپلماسی پارلمانی و گفت وگو با اعضای پارلمان‌های کشورهای تحریمی که بیش از ۳۰ کشور هستند، ظرفیت عظیمی را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، فراهم خواهد کرد.

نوش‌آبادی افزود: با فعال شدن باشگاه کشورهای تحریمی و ایجاد ساز و کار بین‌المللی، و هم‌گرایی و هم افزایی این کشورها با یکدیگر، آثار منفی تحریم‌های ظالمانه را به حداقل خواهد رساند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه روابط دوجانبه و چند جانبه کشورهای تحریمی با یکدیگر، گسترش روابط و مناسبات جمعی را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری، مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: یارگیری بین‌المللی و تلاش هماهنگ همه کشورهای مورد تحریم و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های مختلف این کشورها، موجب بی‌اثر شدن آثار اقتصادی تحریم‌های آمریکا خواهد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: وفاق و همبستگی کشورهای تحریمی را گامی مهم و بهترین راهبرد برای مصون‌سازی کشور دانست و تاکید کرد اتحاد استراتژیک کشورهای تحریمی، موجب هراس آمریکا و قدرت‌های سلطه‌گر خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای مجلس مشکلات امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس باشگاه کشورهای تحریمی باشگاه کشورهای تحریمی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است