Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «محمودرضا مرادی» عصر سه‌شنبه در دیدار با مسوولان دستگاه قضایی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه، افزود: حمایت ها و زحمات حوزه قضا در راستای حفظ سلامت مردم در استان بسیار کم نظیر و قابل تقدیر است و همراهی و همدلی شما در شرایط سخت و بحرانی شیوع کرونا موجب شد احساس کنیم تنها نیستم.

وی اظهار داشت: با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته در این راستا حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دارایی های دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، ‌درمانی کرمانشاه که شامل اسناد و خروج املاک از دست معارضین است به نوعی به این دانشگاه برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: سیستم قضایی به حق پشتیبان بخش سلامت مردم بوده و زحمات حوزه قضا در این رابطه بسیار ارزشمند است که صمیمانه از تلاش‌های بی وقفه شما تقدیر می کنم.  

گره‌گشایی از مشکلات مردم اولویت دستگاه قضا است

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: کارکنان بخش سلامت به بهترین شیوه در حال ارایه خدمت به مردم استان هستند و در راستای حفظ سلامت جامعه با جان و دل فعالیت می کنند.  

«پرویز توسلی‌زاده» افزود: ما در دستگاه قضا به هیچ موضوعی جز حل مشکلات و باز کردن گره از کار مردم فکر نمی کنیم.

وی اظهار داشت: با شناختی که از دکتر مرادی داریم، ایشان و همکارانشان اهل خدمت هستند و در بحران های مختلف با تمام توان تلاش کرده اند و عنایاتی که رهبر معظم انقلاب به پرسنل بهداشت و درمان داشتند بیانگر اهمیت ویژه حوزه سلامت در جامعه و ارزشمند بودن خدمت در این حوزه می باشد.

رییس کل دادگستری کرمانشاه خطاب به مسوولان بهداشت و درمان کرمانشاه افزود: شما در یک جبهه جدید و سخت در حال جنگیدن هستید، فعالیت شبانه روزی شما برای حفظ جان دیگران به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا بسیار دشوار و ایثارگرانه است.

اول تا هفتم تیرماه به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

برچسب‌ها دادگستری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه بهداشت و سلامت دادگستری کل استان کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه دادگستری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه بهداشت و سلامت دادگستری کل استان کرمانشاه دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: آمادگی خود را برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا در وقایع اخیر اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدنبی احمدی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درهای دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، به روی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.

وی افزود: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه تأکید کرد: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روزهای اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.

وی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا نیز که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس کنند.

کد خبر 750227

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • قالیباف: ایجاد تحول در آموزش و پرورش، موجب تحول در کشور است
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا