Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۸ تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

برداشت غیرمجاز از حساب شهروند شیرازی

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از حساب یک شهروند شیرازی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حشمت سلیمانی اظهار کرد: در پی وصول شکایت مردی ۴۵ ساله مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی‌اش در شهر شیراز، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه انجام شده بر روی پرونده مشخص شد که عامل برداشت غیرمجاز، به اصل کارت بانکی شاکی دسترسی داشته و به صورت اینترنتی در طول شش ماه خرید‌هایی را انجام داده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه ضمن تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی متهم ۲۵ ساله شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در اعترافاتش بیان کرد که مدتی پیش به عنوان نیروی کار در منزل وارد خانه شاکی شده و با ترفندی اقدام به برداشت کارت بانکی و سپس برداشت‌های غیر مجاز از حساب او کرده است.

سرهنگ سلیمانی با توصیه به شهروندان در خصوص حفظ اطلاعات شخصی و مالی خود، گفت: از اعتماد بی جا به افراد بپرهیزند و اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف ۲ دستگاه اتوبوس وکشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان لارستان به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به دو دستگاه اتوبوس مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۲ هزار و ۲۰۲ ثوب انواع پوشاک و مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص دو متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری ۲ سارق در مرودشت و کشف ۲ دستگاه خودرو مسروقه 

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲ دستگاه خودرو مسروقه در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی کامفیروز شمالی هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شدند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران بلافاصله برای بررسی بیشتر، به راننده خودرو دستور توقف دادند، اما راننده به محض مشاهده پلیس بدون توجه به دستور ایست از محل متواری شد.

او اظهار کرد: مأموران پس از تعقیب و گریز خودرو را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو سرقتی است.

سرهنگ زینلی افزود: در بازجویی از متهمان، سرقت یک دستگاه پراید به همراه یک دستگاه وانت کشف و سارقان با قرار صادره روانه زندان شدند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اقدامات پیشگیرانه و توجه به هشدار‌های پلیسی ضمن پیشگیری از سرقت برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۲۹ دستگاه ماینر در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف ۲۹ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار کرد: مأموران انتظامی این فرماندهی پس از اطلاع از نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در ۴ باب منزل و محل کار در محدوده این شهرستان، با هماهنگی مقام قضائی از مکان‌های مورد نظر بازدید کردند.

سرهنگ نوشاد تصریح کرد: در بازرسی مأموران از این محل ها، تعداد ۲۹ دستگاه ماینر غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی تجهیزات مذکور را ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، از شهروندان خواست: برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری پدری که دستانش به خون پسرش آلوده شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از دستگیری مردی میانسال در شهرستان فسا خبر داد که در مشاجره خانوادگی، پسر ۲۹ ساله خود را به قتل رسانده بود.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری خانوادگی در یکی از روستا‌های شهرستان فسا، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد پسری ۲۹ ساله به دلایل مشکلات شخصی و خانوادگی با پدر ۵۶ ساله خود که دچار بیماری روحی و روانی بوده است درگیر، که این درگیری باعث مجروح شدن پسر با ضربات چاقوی پدر شده و ضارب نیز پس از ارتکاب جرم سریعا از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مجروح سریعا به مرکز درمانی انتقال، ولی در مسیر به علت شدت جراحات وارده فوت کرد، گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند امروز، متهم متواری را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و تحت پیگیری است، اضافه کرد: آموزش مهارت‌های زندگی و اندکی تحمل، تدبیر و گذشت از بروز چنین حوادثی پیشگیری خواهد کرد.

کشف خودرو سرقتی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک خودرو سرقتی توسط ماموران انتظامی در شهرستان لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان لارستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون تریلر مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از بررسی و استعلام، مشخص شد کامیون مذکور دارای سابقه سرقت از بندر خمیر است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و وسیله نقلیه به پارکینگ انتقال داده شد، به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جاسازی ۵۳ کیلو تریاک در یخچال حمل ماهی

جانشین فرمانده انتظامی لامرد از کشف ۵۳ کیلوگرم تریاک در شهرستان لامرد خبر داد.

سرهنگ بهادر رزمجویی جانشین فرمانده انتظامی لامرد اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان لامرد از تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در اطراف این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با تلاش‌های مأموران انتظامی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این راستا یک دستگاه خودرو کامیون یخچال دار شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی ازیخچال حمل ماهی این کامیون، ۵۳ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ رزمجویی ادامه داد: در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی قاچاق کالا فرمانده انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی لارستان ماموران انتظامی شهرستان لارستان دستگاه خودرو میلیون ریال برداشت غیر یک دستگاه غیر مجاز پلیس فتا مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی