Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع نزدیک به رئیس رژیم صهیونیستی می‌گویند که او در دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا، راهکار دو دولتی را «غیر واقع‌گرایانه» توصیف و ادعا کرده هیچ دولت دیگری بجز این رژیم نمی‌تواند در منطقه بحر تا نهر تشکیل شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی که با «جو بایدن» دیدار و رایزنی کرد، مدعی است راهکار دو دولتی واقع‌بینانه نیست و در شرایط کنونی این راهکار دیگر ازبین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نزدیک به ریولین بعد از دیدار امروز، به روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» گفتند او از بایدن خواسته که برای بهبود مفاد و بند‌های توافق هسته‌ای ایران تلاش کند، به نحوی که منافع اسرائیل را تأمین کند و محدودیت‌ها بر برنامه هسته‌ای ایران را افزایش دهد.

به گفته این منابع، بایدن نیز از ریولین خواسته که او و دیگر مقام‌های صهیونیست از پاسخ دادن به سوالاتی که می‌تواند عواقب سیاسی داشته باشد و به‌نوعی موضع‌گیری رسمی تعبیر شوند، مخصوصا درباره موضوعاتی مانند جولان اشغالی سوریه و شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری، اجتناب کنند.

به نوشته خبرگزاری «شهاب» به نقل از این گزارش، رئیس رژیم صهیونیستی همچنین به رئیس‌جمهور آمریکا گفته که راهکار دو دولتی دیگر وجود ندارد و ذیل شرایط موجود، غیر واقعی است و اینکه هیچ دولت دیگری به‌جز رژیم جعلی اسرائیل در منطقه بحر تا نهر امکان تشکیل‌شدن ندارد.

منابع نزدیک به ریولین توضیح دادند که او از بایدن خواسته تا دولت آمریکا حمایت‌های نظامی گسترده‌ای به اسرائیل ارائه کند و تسلیحات پیشرفته به همراه مهمات مورد نیاز را به آن‌ها بدهد.

بر اساس این گفته‌ها، بایدن نیز بار دیگر بر تعهد خود به حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و حق آن برای دفاع از خود تاکید کرد.

به نوشته یدیعوت به نقل از این منابع، ریولین همچنین از تند شدن مواضع برخی از اعضای حزب دموکراتیک در کنگره علیه تل‌آویو ابراز نگرانی کرده و خواستار میانجی‌گری بایدن در این زمینه شد.

ریولینِ ۸۱ ساله بعد از هفت سال حضور در ریاست رژیم جعلی اسرائیل، نهایتا در تاریخ ۹ جولای به کار خود خاتمه می‌دهد و «اسحاق هرتزوگ» جایگزین وی می‌شود.

در ماه‌های گذشته، رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا کارگروهی به ریاست مقام‌های شورای امنیت داخلی دو طرف برای هماهنگی سیاست‌ها در قبال ایران تشکیل داده و جلساتی را در چارچوب آن برگزار کرده‌اند. این جلسات به ریاست مشاوران امنیت داخلی دو طرف یعنی «جیک سالیوان» از طرف آمریکا و «مئیر بن‌شابات» از طرف رژیم صهیونیستی برگزار شده و دو طرف گفته‌اند به توافقاتی دست پیدا کرده‌اند.

کشور‌های غربی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته ایران را به پیگیری اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای این کشور متهم کرده‌اند. ایران قویاً این ادعا‌ها را رد کرده است. ایران تأکید می‌کند به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش سلاح‌های اتمی (ان‌پی‌تی) و عضوی از آژانس بین المللی انرژی اتمی، حق دستیابی به فناوری هسته‌ای را برای مقاصد صلح آمیز دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رووین ریولین نابودی اسراییل جنگ 12 روزه مبارزه با صهیونیزم جو بایدن رژیم صهیونیستی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات صهیونیست‌ها در مقابل منزل گانتس

تعدادی از صهیونیست‌ها با تجمع در مقابل منزل عضو کابینه جنگ، از وی خواستند در صورت عدم حصول توافق برای تبادل اسرا با حماس، استعفا بدهد.

به گزارش ایسنا، اراضی اشغالی طی دوره اخیر شاهد اعتراضات گسترده‌ای از سوی صهیونیست‌ها به ویژه خانواده‌های اسرای صهیونیستی که توسط حماس در غزه بازداشت شده‌اند، بوده است.

طبق گزارش اسپوتنیک تعدادی از صهیونیست‌ها امروز (جمعه) در مقابل منزل بنی گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تجمع کردند و این شعار را سر دادند: اگر توافقی وجود ندارد استعفا بدهید.

به دلیل لجاجت رژیم صهیونیستی و مخالفتش با خواسته‌های حماس درباره پایان جنگ در غزه مذاکرات برای آتش‌بس به جایی نرسیده است.

جنبش حماس بر لزوم عقب نشینی واضح و سریع ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه و اجازه تردد آزادانه در منطقه شمال و جنوب تأکید دارد.

برخی منابع می‌گویند، مصر و آمریکا ضمانت‌ها و تعهداتی به حماس درباره عدم بازگشت ارتش صهیونیستی به جنگ بعد از آتش‌بس داده‌اند اما حماس می‌خواهد ترکیه طرفی در ضمانت‌ها باشد.

به گفته این منابع مصر، آمریکا و قطر طی ساعات اخیر مذاکرات فشرده‌ای برای ارائه پیشنهاداتی موافق با خواسته‌های حماس برای ممانعت از فروپاشی مذاکرات برگزار کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • اعتراضات صهیونیست‌ها در مقابل منزل گانتس
  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • هشدار ۵۷ عضو کنگره آمریکا به بایدن درباره حمایت تسلیحاتی از تل‌آویو
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»