Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالروز تاسیس رادیو ورزش درباره نقش این رادیو در ورزش بیان کرد: از نقش رسانه به هیچ عنوان نباید چشم‌پوشی کرد. رادیو ورزش همیشه سعی کرده است نقد سنگینی نسبت به ورزش داشته باشد که باید قدردان آن‌ها باشیم. همه باید خودمان را موظف بدانیم که در برابر اتفاقات پاسخگو باشیم و نقد منصفانه را بپذیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: من همواره خودم را موظف می‌دانم تا در این زمینه پاسخگو باشم. بزرگترین فرصت برای ما این حلقه ارتباطی است. در هر صورت قدردان مدیران هستیم. اسکویی برای من نوستالژی است. او سرمایه ما است. انصاف و اخلاق باید در ورزش جاری شود. عبور از سکوی قهرمانی به پهلوانی مهم‌ترین بخش ورزش است. باید از سکوی پهلوانی به قهرمانی برسیم و بدرخشیم و تصویر جدیدی از ایرانی درخشان بسازیم که همه رسانه‌ها در این جهان با عظمت به آن نگاه کنند. ایران زیباترین فرهنگ و تمدن در بشریت است. رسانه ملی بزرگترین ظرفیت برای غنای فرهنگی میان جهانیان است. در توکیو با بیش از ۲۰۰ فرهنگ مواجه می‌شویم.

او گفت: بعد از این نشست با همکاری شهرداری، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها ۱۴ برنامه ورزشی برگزار می‌کنیم. می‌خواهیم علاوه بر نمایش اقتدار نمایش کلام هم داشته باشیم.

سلطانی فر: در مسیر المپیک توکیو توانستیم رکورد بزنیم

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان هم در این مراسم گفت: بی شک رسانه در هر جامعه برای اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی مردم نقش تعیین کننده‌ای دارد. جامعه توسعه یافته باید مردمی آگاه، اهل تحلیل و هوشیار داشته باشد.

او گفت: مردم از طریق رسانه در جریان تحولات و اقدامات در ورزش کشور قرار می‌گیرند. در آستانه المپیک، پارالمپیک، مرحله دوم مقدماتی جام جهانی قطر و مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قرار داریم. خوب است اشاره‌ای گذرا به این موارد داشته باشیم. از چند سال قبل تلاش کردیم برای حضور مقتدرانه در المپیک موفق عمل کنیم. المپیک آوردگاهی برای زبده‌ترین ورزشکاران است. المپیک، مسابقات کسب سهمیه و ورودی دارد و بهترین‌های دنیا در المپیک شرکت می‌کنند. حدود ۲۰۰ کشور عضو فدراسیون جهانی والیبال هستند، اما ۱۲ کشور برتر دنیا در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

وزیر ورزش بیان کرد: فدراسیون جهانی بسکتبال ۲۰۰ عضو دارد، اما ۱۲ تیم به المپیک می‌روند. در هر وزن کشتی ۹۰ آدم نخبه حضور دارند، اما ۱۶ نفر برتر هر وزن در آزاد و فرنگی به المپیک می‌رسند. ۲ بانوی دیگر در رشته بدمینتون در المپیک توکیو حضور پیدا کردند. امسال ۳ سهمیه بیشتر از ریو گرفتیم. وظیفه سنگینی داشتیم. خوشبختانه بالاترین سهمیه را در تمام ادوار المپیک داریم. ۱۰ سهمیه توسط بانوان کسب شده است که رکورد به حساب می‌آید. با کاروانی به المپیک می‌رویم که شرایط خوبی دارد.

سلطانی فر عنوان کرد: مسیر موفقیت را از ۴ سال قبل کلید زدیم. در بازی‌های داخل سالن بازیکنان را ارزیابی کردیم. مسیری که از باکو شروع شد. ارزیابی‌هایی انجام شد. از رتبه ۲۴ به رتبه هفتم در جدول مدال آوری رسیدیم. این بخشی از کارنامه ورزش در ۳ الی ۴ سال اخیر است. در رشته‌های مختلف هم درخشیدیم و هم کسب سهمیه کردیم. انشاالله با وجود محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی این کاروان با بیشترین تعداد ورزشکار بهترین عملکرد را داشته باشد.

او گفت: امید داریم در کاراته، شمشیربازی و ... بتوانیم مدال آوری کنیم. همچنین امیدواریم والیبال با تدارکی که برای آن دیده شده است نتایج خوبی بگیرد و این تدارکی که در لیگ ملت‌ها انجام شد در توکیو ثمره مثبت داشته باشد. امیدوارم مطمئن ترین، سریع‌ترین و مهم‌ترین صعود را به جام جهانی قطر داشتیم. در دور رفت موثر عمل نکردیم، اما رفته رفته بهتر شدیم. امیدواریم دست به دست هم با همین صلابت با موفقیت دور نهایی جام جهانی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سلطانی فر گفت: تیم‌های باشگاهی مانند پرسپولیس و استقلال اتفاق خاصی رقم زدند. پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. امسال هم از ۴ تیم اعزام شده به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس استقلال و تراکتور به مرحله حذفی رسیدند. تنها کشوری هستیم که ۳ نماینده در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک وزارت ورزش و جوانان لیگ قهرمانان آسیا سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی

مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور روز سه‌شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ اهدا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • پیشکسوتان فوتبال استان کرمان تجلیل شدند+تصاویر
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور