Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز سه شنبه در همایش تجلیل از فعالان مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: نرخ اعتیاد در کشور ۵.۴ درصد است اما در استان ایلام ۱.۹ بوده و استان در ردیف استانهای پاک کشور قرار دارد.

وی افزود: همچنین از نظر سن اعتیاد نیز در استان با میانگین ۲۳ سال و تعداد خانم های معتاد نیز دارای شرایط مناسبی هستیم زیرا بر اساس گزارش های اعلامی از بهمن سال گذشته تاکنون تنها پنج خانم به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تاکید کرد: برای مبارزه با مواد مخدر نیاز به یک کار فرهنگی است تا با فرهنگ سازی همه مجموعه ستاد مبارزه با مواد مخدر در این زمینه تلاش کنند و خانواده ها، معتمدین، نهادهای مدنی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های فعال در این حوزه و رسانه ها تلاش کنند.

نوذری یادآور شد: معضل اعتیاد سایر آسیب های اجتماعی نظیر سرقت، بزهکاری، طلاق و ... را به همراه دارد که رابطه تنگاتنگی با موضوع اعتیاد به مواد مخدر دارند.

وی از تلاش های سپاه، اطلاعات، نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر و دستگاه قضا که استان را برای فعالان عرصه تولید و توزیع مواد مخدر ناامن کردند، تقدیر و اظهار داشت: حدود ۵۰۰ تشکل غیر دولتی در حوزه اجتماعی و فرهنگی فعال هستند که بیشتر اعضای آنها تحصیل کرده و جوانان اند و می توانند در این حوزه در راستای فرهنگ سازی و مبارزه با اعتیاد فعالیت کنند.

در پایان این همایش از فعالان این حوزه به مناسبت گرامی داشت هفته مبارزه با مواد مخدر با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

برچسب‌ها استان ایلام مواد مخدر ساماندهی معتادان متجاهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام مواد مخدر ساماندهی معتادان متجاهر استان ایلام مواد مخدر ساماندهی معتادان متجاهر مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان