Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@16:22:15 GMT

رویای بازگشت به قدرت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۸۴۲۰

رویای بازگشت به قدرت

به دنبال از سرگیری کارزارهای انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا، شبکه ان بی سی نیوز گزارش داد که کمپین انتخاباتی ترامپ امشب ( سه شنبه) به دلیل نگرانی های حزبی در آلاباما برگزار نمی شود.

به گزارش برنا، بیل تونل رییس کمیسیون کارزار انتخاباتی در مصاحبه با شبکه ان بی سی نیوز گفت: حزب جمهوریخواه با آنها تماس گرفته و اظهار نگرانی کردند که این واقعه میهن پرستانه می تواند به یک رویداد سیاسی حزبی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تونل در ادامه افزود: با توجه به تماس حزب جمهوریخواه نگرانی هایی در مورد آن‌که کارزار انتخاباتی ترامپ به یک رویداد سیاسی حزبی تبدیل شود وجود دارد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصاحبه انتخابات آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت مچ دست در بازگشت از اردوی تیم ملی در ترکیب پرسپولیس حضور نداشته است و علیرضا بیرانوند جوان به جای او در ترکیب حضور پیدا کرده است.

با این حال بیرانوند با باز کردن کچ دستش این روز‌ها تمرینات فشرده‌ای برای بازگشت به میادین انجام می‌دهد.

منبع: رکنا

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • (ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟