Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-03@12:24:28 GMT

درخواست افسانه بایگان برای بازگشت بیضایی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۸۴۹۹

پس از آنکه محمد معتمدی خواستار بازگشت شهرام‌ شب‌پره و بهرنگ علوی خواستار بازگشت بهروز وثوقی به ایران شدند، افسانه بایگان نیز درخواست مشابهی را برای بازگشت بهرام بیضایی به وطن ارائه کرد.

بایگان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "در پی اخبار حدیدی که اینروزها میشنویم از بازگشت هنرمندان عزیزی که به ناچار جلای وطن کرده بودند،دلخوش دارم که شرایط و فضای فکری و فرهنگی و آزاداندیشی به گونه ای رقم بخورد که با حفظ کرامت و جایگاه ویژه استاد بهرام بیضایی در ساحت هنر و اندیشه ،بزودی شاهد حضور فعال ایشان در ایران عزیز باشیم و جوانان ما بتوانند از این چشمهٔ زلال معرفت بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمین"


روز گذشته رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشور، بازگشت هنرمندان ساکن خارج از کشور به وطن بلامانع است.

سید مجید حلاج‌زاده اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله بهروز وثوقی برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند و بستر بازگشت آنها مهیا شده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما

آفتاب‌‌نیوز :

مصاحبه‌ای از بهاره رهنما با فریدون جیرانی در فضای مجازی بازنشر شده است که در قسمتی از آن بهاره رهنما از توصیه بهرام بیضایی روایت می‌کند.

بنابر گفته بهاره رهنما، بهرام بیضایی به او گفته است : می‌توانید بچه‌های خوشگل به دنیا بیاورید، ولی کار بازیگری نکنید.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد +جدول
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌ های کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • بیشتر صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری