Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کاراته کاهای شهرستان بندرعباس 18 نشان اول تا سوم  نخستین دوره مسابقه مجازی بین المللی سبک شیتوریو ایران را کسب کردند. 

این مسابقات به مدت دو روز و با حضور ۳۵۴ شرکت کننده از ده کشور درقالب ۲۱  تیم آقایان و بانوان برگزار شد. در پایان این مسابقات در مجموع تیم ایران مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم های هند و برزیل به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت ها برای تیم کاراته بندرعباس، حسین تنی، حافظ رشیدی، ارشیا قاسمی، مهدی دریا هنروری ، بابک زارعی و حسین حمزوی نشان طلا دریافت کردند. مریوان نریمان ، ماهور علیزاده، مهیار قاسمی، علی سیاه کمری، عرفان سیاه کمری و کیمیا جمالی نشان نقره به دست آوردند و همچنین محمد رسول احمد زاده، مبینا جعفری، نفس کیانی، فاطمه جوری ، ارشیا قاسمی و مهدیسا حمیدی نشان برنز این رقابت هابه دست آوردند.

به گزارش فارس، باشگاه کاراته زیبا شهر به مربیگری حسین تنی، باشگاه کاراته آکادمی ski به مربی‌گری رسول احمد زاده و باشگاه کاراته امام حسین (ع) به مربیگری مرجانه پری زاده نمایندگان شهرستان بندرعباس در این دوره از مسابقات بودند.

 انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان مسابقات فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی

مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاراته ایران از یکم تا ششم اردیبهشت ماه در شهر همدان برگزار شد و در پی آن، مهرنگار احمدی، فاطمه زهرا سعیدآبادی، نازنین زینب سعیدآبادی و ستایش قانعی فرد توانستند با کسب پنج مدال رنگارنگ، به اردوی تیم ملی راه یابند.

ملی پوشان خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی ِ امسال آماده می کنند.

نتایج کار نمایندگان استان کرمان در رقابت های قهرمانی کشور به شرح زیر است:

مهرنگار احمدی طلای وزن منفی ۶۱کیلوگرم رده‌ی سنی امید و نقره منفی ۶۱بزرگسالان
فاطمه زهرا سعیدآبادی طلای وزن منفی ۵۴ کیلوگرم رده‌ی سنی امید
نازنین زینب سعیدآبادی برنز مثبت ۶۱کیلوگرم نوجوانان
ستایش قانعی فرد برنز منفی ۵۴کیلوگرم نوجوانان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی