Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اعتراف کرد که با کامی تلخ از قبول یک شکست مهم به کار خود در این تیم پایان می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در آخرین تجربه حضورش روی نیمکت ژرمن‌ها، شاهد شکست 2 بر صفر مردانش مقابل انگلیس در بازی ماقبل پایانی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لو که پیش از این اعلام کرده بود، در پایان کار تیمش در یورو از این تیم جدا خواهد شد، در نهایت نتوانست قهرمانی در جام ملت‌ها را به مهمترین افتخارش با ژرمن‌ها یعنی قهرمانی در جام جهانی 2014 اضافه کند.

او پس از باخت شاگردانش در ورزشگاه ومبلی گفت: کام همه اعضای تیم ما تلخ شد. امیدوار بودیم نتیجه‌ای بهتر از این بگیریم. تمامی اعضای تیم ما کاملاً به توانایی‌های خود ایمان داشتند. در بازی‌هایی این چنینی بسیار مهم است که در استفاده از موقعیت‌های‌تان ثبات داشته باشد.

لو افزود: متأسفانه ما امروز نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم اما بابت این اتفاق نمی‌شود هیچ‌کسی را مقصر دانست. من متأسفم که آن شور و هیجانی که در خانه داشتیم، الان دیگر از بین رفته است. پس از بازی سکوت مرگباری میان بازیکنان‌مان حکمفرما بود. یکی دو ساعت باید بگذرد تا بتوان با آنها صحبت کرد.

سرمربی ژرمن‌ها که از سال 2006 تا به امروز هدایت این تیم را برعهده داشت، درباره موقعیت‌های مهم تیمش که به هدر رفت هم تأکید کرد: ما چند موقعیت خوب داشتیم اما متأسفانه تیمو ورنر و توماس مولر نتوانستیم از آنها استفاده کنند. ما حذف شدیم و این واقعاً اتفاق تلخی است.

یورو 2020| برتری آماری ژرمن‌ها در شب صعود سه‌شیر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یواخیم لوو تیم ملی آلمان یورو 2020 یواخیم لوو تیم ملی آلمان یورو 2020 ژرمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد

به گزارش “ورزش سه”، شهرام مهربان دروازه بان اسبق لیگ برتری که اکنون به عنوان مربی گلرها در شمس آذر کار‌ را دنبال می‌کند، درباره پیروزی روحیه بخش هفته گذشته این تیم مقابل پیکان گفت: یک برد روحیه بخش برای همگی ما بود. متاسفانه در این بازی هواداران‌مان کنارمان نبودند و این موضوع کار‌ را سخت کرده بود. اتفاقی شیرینی بود که با گل ثانیه‌های پایانی به برد رسیدیم.

وی ادامه داد: در دیداری که مستحق کسب امتیاز بودیم در آزادی و برابر استقلال پرمهره شکست خورده بودیم و باید در این بازی جبران می‌کردیم. سه امتیاز این بازی همچنان تیم را امیدوار به اتفاق خوبی در پایان فصل کرد.

مهربان درباره عملکرد جعفرپور در این فصل گفت: قطعا او‌ سورپرایز این فصل بود. یکی گلر جسور‌ که توانست به خوبی از فرصت شکل گرفته بهره  ببرد و توانایی خود را به رخ بکشد. ما دو دروازه‌بان قابل اعتماد دیگر هم داریم و شرایط از این جهت برای تیم ما خوب است.

مربی گلرهای شمس آذر در ادامه گفت: جعفرپور تا به اینجا هشت کلین شیت داشته و در رقابت با گلرهای صاحبنامی قرار دارد. خوبی او این است که دچار غرور نمی‌شود و هدف بزرگی را در ذهن دارد و مطمئنیم در کنار بازیکنان باتجربه تیم و حمایت آنها قادر خواهد بود به آمار خوبی نیز دست یابد.

مهربان در پایان درباره بازی مقابل گل گهر گفت: بازی سختی خواهد بود. حریف از نفرات تهاجمی خوبی برخوردار‌ است و در تمامی خطوط بازیکنان ستاره و تاثیرگذار در اختیار دارد. تیم ما همواره برابر تیم‌های مدعی عملکرد خوبی داشته و در بازی رفت نیز با تدابیر کادرفنی و آقای دقیقی مستحق  برد بودیم که متاسفانه به تساوی رسیدیم. امیدواریم یک بازی خوب دیگر از تیم شاهد باشیم و به برتری برسیم.

دیگر خبرها

  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم