Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق پرسپولیس تاکید کرد: بر فرض محال که پرسپولیس از بیرون از زمین ساپورت می شود موفقیت های این تیم در آسیا برای شان چه معنایی می تواند داشته باشد؟ آیا در آسیا هم وزیر و فدراسیون پست پرسپولیس بوده اند که 2 بار در 3 سال اخیر به فینال رسیده اند. دوستان خودشان خوب می دانند برای پنهان شدن پشت ناکامی های خود، پرسپولیس و موفقیت هایش را بهانه کرده اند و بدین ترتیب دنبال سرپوش گذاشتن روی ناکامی های خودشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا مامانی در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به روند خوبی که پرسپولیس طی می کند اظهار داشت: روند حرکتی پرسپولیس فوق العاده بوده و تداوم این اتفاق پنجمین قهرمانی متوالی را برای این تیم رقم خواهد زد.

او افزود: پرسپولیس علاوه بر تیم قوی فوتبالی که در زمین دارد از نظر مربی و سرپرست هم بهترین ها را در اختیار دارد و همکاری و هماهنگی خوب این دو تیم شرایط خوبی را برای این تیم رقم زده است که هیچ یک از تیم های داخلی از این توان و پتانسیل جذاب برخوردار نیستند.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص برخی شائبه ها که علیه این تیم مطرح می شود، تاکید کرد: این اولین بار نیست که این سنگ اندازی ها علیه پرسپولیس شکل می گیرد اما این بازی ها هم نتوانسته قطار در حال حرکت پرسپولیس را از مسیر خود خارج کند. همه کسانی که این جوسازی ها را مطرح می کنند که عوامل بیرونی موفقیت های چند سال اخیر پرسپولیس را رقم زده اند خودشان به خوبی می دانند که چون خودشان نتیجه نمی گیرند، به دنبال بهانه جویی هستند. بر فرض محال که پرسپولیس از بیرون از زمین ساپورت می شود موفقیت های این تیم در آسیا برای شان چه معنایی می تواند داشته باشد؟ آیا در آسیا هم وزیر و فدراسیون پست پرسپولیس بوده اند که 2 بار در 3 سال اخیر به فینال رسیده اند. دوستان خودشان خوب می دانند برای پنهان شدن پشت ناکامی های خود، پرسپولیس و موفقیت هایش را بهانه کرده اند و بدین ترتیب دنبال سرپوش گذاشتن روی ناکامی های خودشان هستند.

مامانی تاکید کرد: روح قهرمانی و موفقیت از سال های قبل در پرسپولیس ایجاد شده و بلوغ فکری و تاکتیکی و همین طور تجربه خوب بچه ها دست به دست هم داده که در سال های اخیر اکثر جام های داخلی به پرسپولیس برسد و ثبت گلت قهرمانی هم برای  این تیم دور از دسترس نیست و این رکورد پرسپولیس حالاحالاها در فوتبال ایران جاودانه خواهد ماند و شکسته نخواهد شد.

او با اشاره به بازی پرسپولیس برابر گل گهر به خبرنگار برنا گفت: گل گهر تیم خوبی است که از کربی کاذبلد و باتجربه ای سود می برد و بدون شک با تمام قوا برابر پرسپولیس به میدان می آید ولی این دیدار یکی از 6 فینال پیش روی پرسپولیس تا قهرمانی در لیگ برتر است و بچه ها با هر ترفندی که هست باید برنده این بازی شوند. درست است که با 2 امتیازی که سپاهان برابر فولاد از دست داد، صدرنشینی پرسپولیس با فاصله دو امتیازی رقم خورد اما این دو امتیاز حاشیه امنیت کاملی را برای پرسپولیس ایجاد نمی کند. خوشبختانه پرسپولیسی ها از تجربه لازم در این شرایط برخوردار هستند و  نشان داده اند دچار غرور کاذب نمی شوند. پیروزی در بازی امشب می تواند گام محکمی برای قهرمانی پرسپولیس باشد، گامی که با برد در دیدارهای بعدی تثبیت می شود.

مامانی در ادامه تاکید کرد: روند فوتبالی خوب پرسپولیس نه تنها در زمینه باشگاهی بلکه برای تیم ملی هم اتفاقات خوبی را رقم زده است. اگر به ترکیب تیم ملی در بازی های اخیر نگاه کنید متوجه می شویم اسکوچیچ چه مربی باهوشی است. او در بازی های تیم ملی در بحرین با استفاده از اسکلت اصلی پرسپولیس و بهره گیری از نفراتی که سال های زیادی است در پرسپولیس کنار هم بازی کرده اند بهره برد و به جرات می توان گفت تیم ملی صعودش به مرحله بعدی را مدیون ستاره های پرسپولیسی اش است. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پرسپولیس زمین بازی آسیا فوتبال ایران لیگ برتر فولاد بحرین تیم ملی پرسپولیس اسکوچیچ بازیکن محمدرضا مامانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم

به گزارش "ورزش سه"،  اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان در کنفرانس خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درمورد بازی صحبت کنم از همه طرفدارانی که آمدند، به ما انرژی دادند، کمک‌مان کردند با این رابطه نزدیک بین بازیکنان، تیم و هوادارن به ما خیلی کمک کردند در شرایط سخت مخصوصا این بازی که شرایطی برای استفاده داشتیم خیلی کمک‌مان کردند، تشکر کنم.

ویدئو: 331645

اوسمار ادامه داد: همه می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت. بازی‌ای که جزییات خیلی کوچک شرایطش را عوض می‌کند. یک شانس خیلی خوب که مهدی ترابی داشت و یک شانس خوب برای سپاهان بود که ما در لحظات آخر بازی یک بازیکن کمتر داشتیم.

او در مورد ناکامی در رسیدن به صدر افزود: امروز شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف امتیاز ایجاد بکنیم اما ۵ بازی دیگر مانده و ما تا آخرش می‌جنگیم تا پرسپولیس را به آنچه که حقش است برسانیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و همین فوتبال را جالب می‌کند. با روش‌های مختلف می‌شود بازی کرد و مثل بازی امروز یارگیری‌های من تو من، گرفتن یار و خطاهایی که انجام می‌شود جزو شرایط بازی است که کمی از سرعت بازی کم می‌کند. داخل بازی تقریبا توانستیم بازی را در وسط زمین و زمین سپاهان کنترل کنیم. پاس آخر و جزییات ریزی که می‌توانست بازی را تمام کند و ما را به گل برساند متاسفانه نشد و نشد که به گل برسیم.

او در مورد ناکامی در گلزنی تیمش و نتیجه بازی تراکتور-استقلال گفت: ما برنامه این را داشتم که جلو برویم و حمله کنیم تا گل بزنیم. شانس‌هایی هم داشتیم اما نشد که استفاده کنیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم. بازی‌های بزرگ اینطوری هستند. مثلا بازی با سپاهان، تراکتور و استقلال سخت هستند و به نتیجه رسیدن سخت است. ما اصلا به نتیجه بازی تراکتور نگاه نمی‌کردیم و به دنبال امتیاز گرفتن برای خودمان بودیم. پرس کردن در زمین سپاهان نشان می‌دهد چقدر میل به گلزنی داشتیم.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور