Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@06:07:20 GMT

حق رشد 300 هزار یورویی آذری برای ذوب‌آهن! (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۸۶۹۶

حق رشد 300 هزار یورویی آذری برای ذوب‌آهن! (عکس)

دادگاه عالی ورزش در حکم نهایی خود در مورد پرونده شکایت ذوب آهن از روبین کازان و شکاری، باشگاه روسی را به پرداخت 300 هزار یورو حق رشد محکوم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری چهار سال پیش با ترک اردوی ذوبی‌ها به روبین کازان پیوست و این انتقال در حالی رقم خورد که پدیده ذوب آهن تنها 19 سال داشت و همین موضوع سبب شد تا مدیرعامل سبزپوشان اصفهانی سعید آذری به دنبال گرفتن حق رشد از باشگاه روسی باشد و حالا در شرایطی که پست خود به عنوان مدیرعامل را از دست داده، حکم نهایی دادگاه عالی ورزش در این باره صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از این گفته می‌شد که حکمی در حدود 100 هزار دلار برای این پرونده صادر خواهد شد اما آنطور که در رای نهایی دادگاه عالی ورزش آمده، باشگاه روبین کازان و رضا شکاری به پرداخت 300 هزار یورو محکوم شده‌اند.

 

 

 

 

این در حالی است که اگر باشگاه و بازیکن این رقم را به باشگاه ذوب آهن پرداخت نکنند، علاوه بر جریمه، احکام انضباطی بعدی را هم متوجه خود خواهند دید که طبق قوانین فیفا می‌تواند شامل کسر امتیاز هم شود. دادگاه CAS البته سهم بازیکن و باشگاه را جدا نکرده و مشخص نیست که این رقم به چه شکلی پرداخت خواهد شد.

 

سعید آذری پیش‌تر در پستی اینستاگرامی وعده پیروزی در این پرونده را داده و حتی به باشگاه هایی که قصد خرید رضا شکاری را دارند هشدار داده بود  که خرید این بازیکن با مشکل مواجه خواهد شد چرا که وی بدون رضایت ذوب آهن راهی روبین کازان شده بود.

 

 

 

 

آذری که در بین هواداران فوتبال با موضوع «حق رشد» شناخته می‌شود، پیش تر بارها پرونده هایی با این مضمون را از تیمهای ایرانی بُرده بود اما حالا لایحه او برتری ویژه ای را برای ذوب آهن به همراه داشته است. شاید مهمترین پرونده پیش از این موضوع، جدال او با پرسپولیس بر سر حق رشد پیام صادقیان بود.

 

رقم 300 یورویی برای باشگاه ذوب آهن، آورده 7 میلیارد و 500 میلیون تومانی محسوب می‌شود و باید دید چه زمانی در اختیار این باشگاه قرار خواهد گرفت.

گل گهرسیرجان روبین کازان ذوب آهن اصفهان رضا شکاری تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان روبین کازان ذوب آهن اصفهان رضا شکاری تراکتور روبین کازان رضا شکاری ذوب آهن حق رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند

رقص حامد آهنگی و ر رضا ناجی، بازیگر سینما و تلویزیون با آهنگ اذری در برنامه شب‌آهنگی را ببینید.

رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقص آذری و هندی حامد آهنگی و آقای بازیگر!
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!
  • سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد یورویی در طرح‌های ارتقای کیفی پتروپالایشگاه تهران
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان