Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز و فردا شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات شاهد  رگبار و رعدوبرق پراکنده هستیم.

وی با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، افزود: باعبور موج کم دامنه از تراز میانی جو و شکل‌گیری جریانات مرطوب شمالی در ساعات بعدازظهر روزهای چهارشنبه تا شنبه شاهد  رگبار باران گاهی با رعد و برق ، وزش باد و احتمال تگرگ در آسمان مازندران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه  ارتفاعات و دامنه‌های استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اضافه کرد: جاری شدن روان‌آب و احتمال وقوع سیلاب محلی و نقطه‌‎ای از مخاطرات این سامانه بارشی است.

اسدی تصریح کرد: باتوجه به این سامانه بارشی توصیه هواشناسی بر اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل ها و پرهیز از صعود به کوهستان است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز جمعه (۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اما در ارتفاعات احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در بعدازظهر وجود دارد.

فردا آسمان صاف و در بعدازظهر وزش باد رخ خواهد داد. روز یک‌شنبه آسمان صاف و گاهی وزش باد رخ انتظار می‌رود. روز دوشنبه آسمان صاف خواهد بود

 اما از اواخر وقت این روز افزایش ابر در سطح استان رخ خواهد داد. روز سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری، اوایل شب نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد انتظار می‌رود. از روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه روند دما افزایشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز