Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بازیکن مطرح تیم ملی کشورمان؛ علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران، به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: ایرانیان علی الخصوص گیلانیان در طول تاریخ در ارتقای سطح ورزش جامعه بشری، نقش سازنده و مؤثری داشته‌اند و اکنون نیز همینطور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلستان و عضو تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین خانواده وی دیدار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در این دیدار ضمن از تقدیر از جهانبخش و ظرفیت بالنده، موقعیت و جایگاه این فوتبالیست مطرح، اظهار داشت: ایرانیان علی الخصوص گیلانیان در طول تاریخ در ارتقای سطح ورزش جامعه بشری، نقش سازنده و مؤثری داشته‌اند و اکنون نیز همینطور است، در سایه انقلاب اسلامی و غنای فرهنگ اسلامی و ایرانی بستر رشد و تعالی فرزندان ایران زمین گسترش یافته است که امروز شاهد ​موفقیت‌ها و ​کسب مقام‌های عالی ​توسط ​فرزندان عزیزمان در جهان هستیم.

غلامی همچنین به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مهمترین و راحت ترین راه هایی که می تواند ما را در راه کاهش مصرف مواد مخدر توسط نوجوانان و جوانان یاری کند، تشویق و گرایش این قشر به ورزش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نقش اساسی ورزش در راستای مبارزه با مواد مخدر، افزود: همگانی کردن ورزش به مفهوم تلاشی موثر در پیشگیری از ابتلاء به بیماری ها به ویژه کاهش مصرف مواد مخدر و بیمه نمودن بدن و کسب سلامتی، شادابی و نشاط روحی است.

شایان ذکر است؛ در جریان این دیدار، علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران، به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد.

گفتنی است: علیرضا جهانبخش (زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۷۲ در جیرنده از توابع شهرستان رودبار گیلان، بازیکن فوتبال اهل ایران است، او فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و هم‌اکنون در تیم فوتبال برایتون اند هوو آلبیون لیگ برتر فوتبال انگلستان و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی می‌کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تیم برایتون انگلیس جمعیت هلال احمر استان گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر تیم ملی فوتبال علیرضا جهانبخش مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان