Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، کریستین رونالدو، مهاجم تیم ملی پرتغال در صدر جدول گلزنان قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با برگزاری آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. در جدول گلزنان، کریستین رونالدو، مهاجم تیم ملی پرتغال با 5 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد و این در حالی است که با توجه به حذف این تیم، وی نمی‌تواند بر تعداد گل‌های خود بیفزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتریک شیک از جمهوری چک، کریم بنزما از فرانسه، امیل فورسبرگ از سوئد با 4 گل زده به طور مشترک در جایگاه دوم قرار گرفته‌اند. در بین 3 گله‌ها نیز پنج بازیکن حضور دارند که شامل لوکاکو از بلژیک، رحیم استرلینگ از انگلیس، جورجینیو از هلند، لواندوفسکی از لهستان و هریس سفروویچ از سوئیس هستند. 

در این بین؛ شیک، لوکاکو و استرلینگ بیش از دیگران فرصت دارند که در مرحله یک چهارم نهایی بر تعداد گل‌های خود اضافه کنند و رونالدو را پشت سر بگذارند.

یورو2020| صعود آخرین تیم از مرحله یک هشتم نهایی به روایت تصویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 کریستیانو رونالدو یورو 2020 کریستیانو رونالدو مرحله یک هشتم نهایی جدول گلزنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیرو‌های مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالا‌های اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی‌ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS