Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین رویکرد مردانش و عملکرد آنها را در بازی مقابل سوئد و کسب جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ را ستود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی اوکراین با غلبه بر سوئد به عنوان آخرین تیم به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 راه پیدا کرد. شاگردان آندری شوچنکو در مصاف با سوئد در شهر گلاسکوی اسکاتلند، حریف خود را که در وقت‌ اضافه اول 10 نفره شد، با نتیجه 2 بر یک شکست دادند تا در مرحله بعدی حریف سرسخت‌تری مانند انگلیس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوچنکو پس از این بازی گفت: هر دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند. بازی جالبی را شاهد بودیم. هیچ‌یک از تیم‌ها نمی‌خواستند با چنین پایان دراماتیکی به کارشان خاتمه دهند. تیم من به خاطر عملکرد و تعهدی که در این بازی به نمایش گذاشت، لایق عشق تمام مردم اوکراین است.

کاپیتان سابق تیم ملی اوکراین افزود: از همان ابتدای مسابقه برای بازی‌مان برنامه داشتیم و می‌دانستیم که باید چگونه بازی کنیم. می‌دانستیم که کدام بازیکنان در جریان بازی می‌توانند به قدرت تیم ما اضافه کنند. به همین دلیل بازیکنانی که به میدان فرستادیم باعث شدند عملکردمان بهتر شود و در نهایت نتیجه گرفتیم.

ستاره پیشین میلان تأکید کرد: من به بازیکنانم افتخار و این پیروزی را به مردم اوکراین تقدیم می‌کنم که همیشه با شور و اشتیاق ما را تشویق کردند. ما واقعاً با جان و دل بازی کردیم. از آن دسته از هواداران‌مان که برای تشویق ما به اینجا (گلاسکو) آمدند بسیار تشکر می‌کنم. همسر و فرزندانم هم جزو همین نفرات هستند. حالا امیدوارم که برای بازی بعدی‌مان (در رم برابر انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی) هم مردم ایتالیا ما را حمایت کنند.

شوچنکو در پاسخ به این سؤال که آیا مربیگری همان احساساتی را در او ایجاد می‌کند که دوران بازیگری‌اش داشت، عنوان کرد: خب اینها دو مقوله متفاوت هستند اما مربیگری هم احساسات جنون‌آمیزی به شما می‌دهد و ارزشش را دارد که آن را تجربه کنید.

یورو 2020| اوکراین در آخرین دقیقه سوئد را حذف کرد و حریف انگلیس شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اوکراین یورو 2020 تیم ملی فوتبال اوکراین یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

تیم پرسپولیس امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی درحالیکه بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۴-۴ خاتمه پیدا کرد در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

اما یکی از اتفاقات تلخ برای پرسپولیسی‌ها در این بازی خراب شدن ضربه پنالتی وحید امیری بود که منجر به حذف سرخ‌ها شد.

اکنون کاپیتان پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «سلام بر هواداران عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هواداران عزیز، هم تیمی‌ها و تمام عوامل باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید، چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسه که با پشتوانه‌ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می‌مونه من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیش رو جبران کنم.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • ببینید | تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • تظاهرات مردم سوئد در حمایت از فلسطینیان + فیلم
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد