Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرآیند پنجاه و یکمین کنکور سراسری دانشگاه‌ها و رقابتی نفسگیر و سرنوشت‌ساز از امروز چهارشنبه آغاز شده و همه نگاه ها به این سمت معطوف شده است.

در منطقه اورمانات نیز همه همچون سایر مناطق کشور، تمام تمهیدات لازم فراهم شده تا بزرگترین و حساس ترین ماراتن علمی کشور بدون حاشیه و دغدغه برای داوطلبین و خانواده‌های آنان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ هزار و ۶۴۱ داوطلب در جوانرود رقابت می کنند

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کنکور سراسری ۱۴۰۰شهرستان جوانرود گفت: در مجموع ۲ هزار و ۶۴۱ داوطلب در کنکور سراسری ۱۴۰۰ در این شهرستان با هم رقابت می کنند که یک هزار و ۲۷۸ دواطلب آن مرد و یک هزار و ۱۸۲ دواطلب آنها زن هستند.

کیومرت عظیمی افزود: ۱۱۵ داوطلب در رشته هنر، ۵۵۴ داوطلب در رشته انسانی ، ۴۱ داوطلب در رشته ریاضی، هزار و ۵۰۴ داوطلب در رشته تجربی و  ۲۴۷ داوطلب در رشته زبان، از چهارشنبه ۹ تیرماه  با همدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان جوانرود تصریح کرد: در این آزمون دانشگاه پیام نور و اداره ورزش و جوانان با اختصاص فضا برای حوزه‌های آزمون با آموزش و پرورش همکاری دارند و در مجموع ۱۸ حوزه‌ی آزمون برای برگزاری کنکور در جوانرود تعیین شده است.

۵۳ درصد داوطلبان کنکور در پاوه زن هستند

مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز با بیان اینکه ۵۳ درصد دواطلبان کنکور در پاوه را زنان و ۴۷ درصد را مردان تشکیل می دهند گفت: در مجموع ۹۴۴ زن و ۸۱۲ نفر مرد در پنج گروه آزمایشی هنر، ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان خارجه با هم به رقابت می پردازند.

«سعدی فتاحی» اضافه کرد: در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ که از روزهای ۹ تیر تا ۱۲ تیر برگزار می شود ، یک هزار و ۷۵۶ داوطلب پاوه ای شرکت خواهند کرد.

وی ادمه داد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی ۱۷ حوزه آزمون سراسری در نظر گرفته شده و حدود ۴۵۰ نفر کار اجرای کنکور را در بخش های مختلف بر عهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه تاکید کرد: داوطلبان حتما از ماسک استفاده کنند و اطمینان داشته باشند شیوه نامه های بهداشتی در آزمون های کنکور در شهرستان پاوه رعایت می شود.

کنکور روانسر در ۱۳ حوزه برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر نیز گفت: جهت حفظ سلامت داوطلبان و رعایت شیوه نامه های بهدشاتی آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در ۱۳ حوزه در این شهرستان برگزار می شود.

«کامران حسین‌زاده» با بیان کنکور سراسری ١۴٠٠ در شهرستان روانسر با حضور یک هزار و ۲۰ داوطلب برگزار می شود، ادامه داد: گروه آزمایشی علوم تجربی با ۵۴۱ شرکت کننده و گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با ۲۸ شرکت کننده بیشترین و کمترین دواطلب را دارد.

وی اضافه کرد: در گروه آزمایشی هنر ۵١ داوطلب، گروه آزمایشی علوم انسانی ۲۸۹ داوطلب و گروه آزمایشی زبان های خارجی ۱۱۱ داوطلب با هم رقابت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر اظهار داشت: تمام تمهیدات مربوط به برگزاری کنکور ١۴٠٠ در سطح شهرستان با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی فراهم شده و این مدیریت آمادە برگزاری هر چه بهتر کنکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

بیشترین داوطلب ثلاث باباجانی در رشته علوم انسانی است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در کنکور امسال ۹۵۱ داوطلب در شهرستان ثلاث باباجانی به رقابت می‌پردازند که گروه آزمایشی علوم انسانی  با۴۴۲ دواطلب  بیشترین رقابت کننده را دارد.

«رئوف محمدی» افزود: در ثلاث باباجانی رشته هنر ۳۴ داوطلب ، رشته ریاضی و فیزیک هشت داوطلب، رشته علوم تجربی ۳۸۴ داوطلب و رشته زبان‌های‌خارجه ۸۳ داوطلب دارد.

وی با بیان اینکه هفت حوزه آزمون در این شهرستان برای برگزاری کنکور در نظر گرفته شده است، ادامه داد: رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی باید از اولویت های مهم برگزاری کنکور امسال است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: با وجود دانش آموزان مستعد و پتانسیلی که در شهرستان وجود دارد با همکاری و همدلی سایر بخش ها  برنامه ریزی جامع و کاملی صورت گرفته تا زمینه موفقیت بیشتر دانش آموزان فراهم شود.

اورامانات به منطقه ای در شمال غربی استان کرمانشاه با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شامل شهرستان های روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه اطلاق می شود.

به گزارش ایرنا، آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ که با ۵۱ سال قدمت وارد قرن جدید شده است، از صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی هنر برگزار می شود و تا شنبه ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

این آزمون یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ داوطلب دارد.

بر اساس برنامه زمان بندی سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور گروه آزمایشی هنر روز چهارشنبه ۹ تیر ماه، ۲ گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه، گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه ۱۱ تیر ماه و گروه آزمایشی زبان های خارجی روز شنبه ۱۲ تیر ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها روانسر آزمون سراسری ثلاث باباجانی پاوه جوانرود کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر آزمون سراسری ثلاث باباجانی روانسر آزمون سراسری ثلاث باباجانی پاوه جوانرود کنکور مدیر آموزش و پرورش شهرستان گروه آزمایشی علوم گروه آزمایشی هنر داوطلب در رشته ثلاث باباجانی برگزاری کنکور شیوه نامه برگزار می شود آزمون سراسری کنکور سراسری علوم انسانی علوم تجربی یک هزار تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری