Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانی‌زاده گفت: دست‌های منافقین از قتل عام صدها هزار عراقی در انتفاضه شعبانیه تا ترور ۱۷ هزار از مردم بیگناه ایران در ابتدای انقلاب اسلامی آلوده است و امروز نیز در سایه سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر و کمک رسانه‌ای، تسلیحاتی و سیاسی غرب فعالیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی‌زاده، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگوی تفصیلی با صبح توس، پیرامون وضعیت امروز مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر اظهار کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون نفاقی که در جامعه غرب وجود دارد اشاره به این مهم دارد که همواره مسئله تروریسم در حقیقت به ابزاری برای تحقق اهداف غرب و آمریکایی‌ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئله حقوق بشر ابزاری برای پیشبرد اهداف شوم آمریکا تلقی می شود و نگاه دوگانه آمریکا به حقوق بشر نگاه کاملا منافقانه است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: گروهک تروریستی منافقین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و به طور مشخص از سال 1359 سلاح علیه مردم ایران اسلامی در دست گرفتند و با رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی همکاری کردند این گروهک تروریستی که در واقع با شاکله داعش است در ابتدای پیروزی انقلاب تشکیل شد و بیش از 17 هزار نفر از مردم بیگناه ایران را به شهادت رساندند.

وی افزود: در سالی که این گروه ها از سوی غرب و آمریکا حمایت های همه‌جانبه می‌شدند ترور شخصیت‌های تأثیرگذار انقلاب اسلامی همچون شهید یهشتی، شهید باهنر، شهید مفتح و شهید مطهری را انجام دادند که جزو استوانه های انقلاب هستند و در راستای دفاع از حقوق بشر و آرمان های ملت ایران و ملل اسلامی گام برداشته بودند.

هانی‌زاده ادامه داد: همین گروهک منافقین در همکاری با رژیم صدام دست به جنایات سنگینی زدند و در جریان انتفاضه شعبانیه در سال 1991 میلادی که در جنوب عراق شکل گرفت، منافقین با کمک ارتش صدام بیش از 150 هزار نفر از شیعیان عراق را در مناطق جنوبی این کشور قتل عام کردند.

وی با بیان اینکه در همان زمان غرب و آمریکا به منافقین کمک رسانه ای، تسلیحاتی و سیاسی می‌کردند افزود: مسئله حقوق بشر موضوع کاملاً ابزاری برای آمریکا و غرب است و در جایی که جنایات کانادا علیه سرخپوستان و ساکنان بومی این کشور همراه با کشف گورهای دسته جمعی صورت گرفته و همچنین حادثه بیرمنگام که طی آن منافقین به رأی دهندگان در انتخابات اخیر ایران حمله کردند و سکوت پلیس انگلستان را در پی داشته نشان می‌دهد که نگاه کاملاً منافقانه ای در زمینه موضوعات حقوق بشری در غرب جریان دارد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا ضمن اشاره به رویکرد و تحلیل دقیق رهبرمعظم انقلاب در دیدار اخیر با دست‌اندرکاران قوه قضائیه تصریح کرد: آمریکا در شکل گیری گروهک‌های تروریستی همانند داعش و جبهه‌النصره و قبل از آن هم منافقین نقش برجسته‌ای داشته و این در حالیست که در گذشته نام گروهک منافقین جزو لیست سیاه تروریستی ایالات متحده قرار داشته و این گروهک را یک سامان تروریستی تلقی می‌کرد اما پس از اینکه منافقین علیه ایران مسلح شدند و هزاران نفر را به شهادت رساند آمریکا نیز این گروهک ضدانسانی و منافق را از لیست سازمان‌های تروریستی خارج کرد و به عنوان یک سازمان مبارز تلقی کرد.

وی افزود: این مطلب نشان می دهد که موضوع حقوق بشر و تروریسم از آن دسته مباحثی هستند که در اختیار اهداف دشمن قرار دارند و ایران نیز باید در این خصوص به سازمان های بین المللی با ارائه اسناد و مدارک این گروهک های تروریستی را پای میز محاکمه بکشاند.

هانی‌زاده با تأکید بر این نکته که قوه قضائیه و معاونت حقوق بشر این قوه و دستگاه های دیپلماسی باید از سوی خانواده های شهدای ترور علیه این گروهک در دادگاه های بین المللی تشکیل پرونده دهند خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز این گروهک ها به صورت آزادانه در کشورهای آلمان، دانمارک، انگلیس و فرانسه فعالیت دارند و دست به جنایاتی می زنند و همکاری این گروهک با رژیم صهیونیستی در زمینه حمله به تأسیسات هسته ای ایران بخشی از فعالیت این گروهک تروریستی است که زیر چتر امریکا، اسرائیل و عربستان فعال هستند.

وی افزود: اغلب کشورهای اروپایی به خوبی به ماهیت این گروهک ضد انسانی و داعشی پی برده اند و این شاکله منافقین را همسو با ساختار گروهک داعش می دانند و بر اساس رویکرد حامیان اینها همکاری با کشورهای مرتجع و دیکتاتور صورت می گیرد.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه ملت های غربی را باید از دولت های آنان جدا کرد و ملت های اروپایی به خوبی به ماهیت اینها پی برده اند گفت: مردم عراق، سوریه و ایران به شدت از منافقین آسیب دیده‌اند و باید در خصوص محاکمه عوامل و سران دست‌نشانده دشمن در مجامع بین‌المللی با کمک کشورهای منطقه گام برداشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هانی زاده حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • فیلم| طرح منافقین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت‌الله بهشتی!
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • ترور برای بقا
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • افشاگری‌های عضو جدا شده از منافقین در دادگاه درباره همکاری های نظامی این گروهک با ارتش صدام