Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: مشکلات و ناهنجاری تعدادی از راکبان این وسیله به ورزش و فدراسیون باز نمی‌گردد ولی معتقدم به جای برخورد و توقیف باید فرهنگ سازی کرد و با آموزش و احترام، هزینه های اجتماعی آن را کاهش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی در جلسه کارگروه واردات موتورهای سنگین در وزارت ورزش و جوانان که با حضور علی نژاد معاون وزیر و مدیر کل حراست و سایر اعضا تشکیل شد با اشاره به مشکلات متعدد و تعهداتی که از سال‌های گذشته برای این بخش در فدراسیون بوجود آمده، اظهار داشت: با همه مواردی که الان فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان و حراست و مجموعه های نظارتی برای ساماندهی این بخش با آن مواجه هستند به نظرم داشتن موتور سنگین جرم نیست و باید به جای برخورد و توقیف به سراغ فرهنگ سازی و حل مسئله رفت و با آموزش و احترام، هزینه های اجتماعی و فردی این موضوع را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی گفت: استفاده قانونی و صحیح از موتورهای سنگین منافاتی با امنیت عمومی ندارد و  با کمک نهادهای مسئول و ناظر و حراست و شورای امنیت کشور، با شناسنامه دار کردن اعضا و  ورزشکاران این بخش، بدنبال ساماندهی بهتر آن هستیم و تصور می‌کنم با اینکار که با همکاری ورزشکاران و صاحبان این وسیله که مرتبط با فدراسیون هستند، بتوانیم بسیاری از مشکلات فعلی را حل کنیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: تمام مشکلات و ناهنجاری تعدادی از راکبان موتورهای سنگین به ورزش و فدراسیون باز نمی گردد و باید همه دارندگان این وسیله که ورزشکار و علاقمند آن هستند کمک کنند چهره بهتر و مطلوبی از این وسیله که باعث نشاط بسیاری از جوانان است با قانون‌مداری و همکاری با مسئولان، در نزد مردم و دیگران ترسیم شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • موتور توربو بهتر است یا تنفس طبیعی؟
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند