Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله تیموری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام علت کم آبی و افت فشار در روستاهای علیگه، حصار شاوه، جوب گوهر علیا، سفلی و شورابه ملگ وجود انشعابات غیر مجاز و مصارف بالای مشترکین عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای جمع آوری انشعابات غیرمجاز صورت گرفته است.

وی افزود: به دنبال دریافت گزارش مربوط به کمبود و افت فشار آب در روستاهای فوق، رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت و با بازدیدهای میدانی، تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان  ایوان مشخص شد این کمبود آب به علت انشعابات آب غیر مجاز است که برای آبیاری باغات، آب احشام و مصارف دیگر استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه آب روستاهای فوق از خط انتقال آب سیاهگل تامین می‌شود گفت: در این زمینه اشتراک‌های غیر مجاز شناسایی و اقدامات لازم برای جمع آوری آن صورت گرفته و با همکاری مردم و شناسایی سایر انشعاب‌های غیر مجاز و انجام اقدمات فنی از جمله تعویض خط لوله پمپاژ، کمبود آب به ویژه در ساعات پیک مصرف رفع می‌شود.

تیموری تصریح کرد: افت فشار، کمبود و قطعی مکرر آب در سطح بعضی از روستاها، آسیب‌هایی است که انشعابات غیر مجاز ایجاد می‌کند و کیفیت خدمات رسانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی همچنین از رفع گرفتگی شبکه داخلی روستای چالانچی شهرستان ایوان خبر داد و افزود: با عنایت به بازدید میدانی و گزارش دهیار روستای چالانچی مبنی بر قطع آب تعداد ۲۲ خانوار از اهالی روستای چالانچی، پس از بررسی به عمل آمده در خصوص انسداد شبکه داخلی، اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفای شهرستان نسبت به رفع انسداد و تغییر مسیر لوله با اجرای حفاری و لوله گذاری به مقدار ۱۰۰ متر لوله سایز ۷۵ میلی‌متر اقدام و مشکل بی‌آبی مشترکین روستا مرتفع شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: آب افت فشار روستا استان ایلام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام انشعابات غیرمجاز غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران

دریافت 21 MB کد خبر 6095833

دیگر خبرها

  • ایوان غرق در آب شد
  • سیلاب در ایوان استان ایلام
  • انتقال آذوقه به عشایر روستاهای آبدانان
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل
  • نخلستان‌های کهن در روستاهای خوزستان + فیلم
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز