Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمشید گل‌پور روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی نحوه ثبت اطلاعات گوشت مرغ درسامانه جامع تجارت وسامانه رهگیری در اردبیل، هدف اصلی از اجرای این طرح را شناسایی نقاط ضعف و انحراف در توزیع مرغ و شفافیت کار توزیع از مبدأ تا مقصد اعلام کرد و افزود: در همه استان‌ها اجرای این طرح زمینه‌ای را فراهم کرده تا عرضه مرغ در خارج از شبکه به حداقل رسیده و در کمترین زمان متخلفان شناسایی و اسامی آنها از این سامانه حذف و جلوی ادامه فعالیت آنها گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی اتحادیه کشتارکن‌ها  در استان‌ها با هماهنگی اتاق اصناف، بیان کرد: در این زمینه هیچ ممانعتی وجود ندارد و همکاران ما در سازمان ثبت در پشت دستگاه‌ها و اپلیکیشن طراحی شده به صورت دقیق فعالیت کشتارگاه‌ها، کشتارکن‌ها و خودروهای حمل گوشت سفید را رصد می‌کنند تا اختلالی در این فرآیند اتفاق نیفتد.

به گفته وی ، به هیچ وجه در این فرآیند قرار نیست افزایش قیمت مرغ اتفاق بیفتد و حتی شرکت پست در قبال ارائه خدمات برای فاکتورنویسی، ارسال مرسولات و همچنین امضاهای الکترونیکی هزینه‌ای را از کشتارگاه‌ها و واحدهای صنفی دریافت نخواهد کرد.

گلپور اضافه کرد: در آینده قرار است به صورت جامع و کامل این فرآیندها در قالب سامانه و بدون فرآیند حضوری و کاغذی انجام شود تا با رصد آنلاین ذبح مرغ در کشتارگاه‌ها و عرضه آن به بازار زنجیره توزیع و عرضه مشخص شده تا جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود.

وی بیان کرد: در این فرآیند از حمل و نقل غیرقانونی بار مرغ به سایر استان‌ها نیز جلوگیری می‌شود که البته سیاست‌گذاری میزان کشتار، توزیع آن در مناطق مختلف و صدور مجوزهای صادراتی به خارج از استان بر عهده سازمان صمت در استان اردبیل است و قیمت‌گذاری نیز بر همین اساس انجام می‌شود.

مشاور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی اظهار کرد: انتظار است در همه مراحل صدور فاکتور به نام و مشخصات افراد به ثبت برسد تا حتی یک مرغ نیز در خارج از این شبکه عرضه نشود.

گلپور از همکاری پست، اصناف و اتحادیه مرغ و ماهی قدردانی کرد و گفت: نرم‌افزار تعریف شده در این زمینه شفاف و روشن است و در همه استان‌ها به ویژه استان اردبیل تلاش بر بهبود این فرآیند با همکاری فعالان این بخش خواهد بود.

او ظهار کرد: اردبیل به عنوان سی‌امین استان کشور سامانه جامع پیوسته  تا کشتارگاه‌ها، واحدهای صنفی و خودروهای یخچال‌دار توزیع مرغ اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند تا به صورت الکترونیکی و با اپلیکیشن مجهز رصد روزانه تولید و عرضه مرغ را در این استان شاهد باشیم.

وی گفت: در کمتر از 24 ساعت باید هر چهار کشتارگاه اردبیل و همچنین فعالان کشتارکن، واحدهای صنفی و صاحبان خودروهای یخچال‌دار توزیع مرغ اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کرده تا  به صورت دقیق توزیع مرغ از مبدأ تا مقصد به شکل شفاف و روشن مورد رصد قرار گیرد.
 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گوشت مرغ صنعت مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گوشت مرغ وزارت صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گوشت مرغ صنعت مرغداری کشتارگاه ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • پرینتر جدید لنوو با چه قیمتی عرضه شد؟
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس