Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یزدانپناه رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد در هفتادمین جلسه ستاد کرونا این شهرستان گفت: امسال تجربه دوم برگزاری کنکور در شرایط کرونا را داریم و همه نواقص رفع و راهکار‌های مورد نیاز اندیشیده شده است.   یزدانپناه افزود: امسال با توجه به اینکه احتمال ورود به موج پنجم کرونا را داریم تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده و یکی از تاکیدات اصلی ما برقراری تهویه مناسب در حوزه‌های آزمون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او از خانواده‌ها خواست با دانش آموزان به حوزه امتحانی نیایند چرا که به منظور جلوگیری از تجمع و پیشگیری از کرونا امسال هیچ سالنی برای استقرار آن‌ها در نظر گرفته نشده است.   یزدانپناه بیان کرد: ناظران بهداشتی محیط نیز برای بررسی شرایط در همه حوزه‌ها حضور دارند و دانش آموزان می‌توانند تخلفات را به آنان گزارش دهند.   رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد همچنین درخصوص احتمال قرمز شدن شهرستان و ورود به موج پنجم کرونا هشدار داد و گفت: بیماریابی اصلی‌ترین راه برای جلوگیری از ورود به این وضعیت است و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی در صورت مشاهده کارکنان به بیماری کرونا، به مراکز درمانی ارجاع داده شوند.
او افزود: حضور کارکنان به صورت ۵۰ درصد و اعمال دورکاری طبق مصوبه ستاد کرونای کشور می‌بایست در ادارات مناطق با وضعیت قرمز اعمال شود.   احمدی فرماندار بویراحمد هم در این جلسه گفت: یکی از سالم‌ترین انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد را در امنیت کامل برگزار کردیم که در نهایت نیز سلامت آن مورد تأیید نهاد‌های نظارتی قرار گرفت.   احمدی با ابراز نگرانی به خاطر ناپایداری وضعیت نارنجی، احتمال قرمز شدن و همچنین شیوع ویروس جهش یافته کرونا در استان‌های همجوار، گفت: نگرانی ما ورود مسافر به شهر یاسوج است چرا که بیشتر مسافران شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و این مسئله کنترل ویروس را مختل می‌کند.   فرماندار بویراحمد از اتخاذ تمهیدات لازم بهداشتی و امنیتی برای برگزاری آزمون سراسری در شهرستان خبر داد و گفت: سالن‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از هر آزمون باید کاملا ضدعفونی شود.
احمدی از ممنوع بودن تردد از ساعت ۲۲ تا ۴ صبح خبرداد و افزود: اعمال محدودیت‌های شبانه در شهرستان بویراحمد با توجه به نارنجی بودن وضعیت برقرار است و نیروی انتظامی، شهرداری و پلیس اماکن باید بیش از گذشته بر این روند نظارت کنند.   او در خصوص باغ‌های تفریحی در منطقه مهریان و آبشار یاسوج هم گفت: نظارت‌ها برعملکرد باغ‌ها باید بیش از گذشته باشد و با نقض کنندگان قوانین کرونایی برخورد جدی شود.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور ۱۴۰۰ کنکور سراسری کرونا ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه از برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، ظهر امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با سخنرانی محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه دهم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و دومین کنگره نیز از روز ششم اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده‌است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاسیه‌های بزرگداشت شهدا در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و اولین اجلاسیه روز ششم اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در شهر گچساران برگزار شد.

سیدعلی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری که به مناسبت اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی و همکاری خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای کهگیلویه در پوشش برنامه‌های اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان و انعکاس اخبار این اجلاسیه قدردانی می‌کنم و از روحیه بسیجی خبرنگاران جز این انتظاری نیست.

وی افزود: ستاد اجرایی اجلاسیه شهرستان و شورای سیاست‌گذاری کنگره و اجلاسیه شهدا با تشکیل ۱۷ کمیته مختلف، مأموریت خود را آغاز کرد.

پور بهشت با بیان اینکه از زمان آغاز ستاد اجرایی اجلاسیه تاکنون بیش از پنج هزار برنامه در سطح شهرستان اجرا شده‌است، تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انتقال آن‌ها به نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: از ۴۱۲ شهید والامقام شهرستان در حال حاضر تنها والدین کمتر از ۵۰ شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاسیه‌های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

رئیس ستاد اجرایی اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه، گفت: با همکاری و مشارکت شهرستان‌های چهارگانه تاکنون تعداد ۳۸۱ برنامه و یادواره شهدا در قالب‌های گوناگون برگزار شده‌است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده تاکنون در سطح شهرستان، افزود: سرکشی و تجلیل از همه خانواده شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان، تجلیل از ۵۵۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، کاشت دوهزار نهال در عرصه‌های منابع طبیعی و معابر به نیابت از شهدا و همچنین توزیع تعداد ۲۲۰ فقره جهیزیه هر کدام به نام یک شهید والامقام از جمله برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان هستند.

کد خبر 748754

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران