Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شهرام طولابی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل در سطح شهرستان بافق، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و با تشکیل تیم مجرب و خبره و با توجه به سرنخ های بدست آمده متوجه شدند که با سارق حرفه ای روبرو هستند.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و علمی ماموران پلیس، سارق شناسایی و دستگیر شد و پس از انتقال به اداره آگاهی ابتدا منکر سرقت شد ولی با قرار گرفتن در برابر ادله محکم پلیس، لب به اعتراف گشود و به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس بافق ارزش ریالی طلا و جواهرات سرقت شده را معادل ۱۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: سارق با فروش جواهرات سرقتی در یزد و سایر شهرستان ها اقدام به خرید منزل، خودرو و موتورسیکلت کرده است.

به گفته طولابی نژاد، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست  ضمن توجه به هشدارهای پلیس ، طلا و جواهرات خود را در منازل نگهداری نکنند و آن ها را به صندوق امانات بانک بسپارند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان بافق همچنین از کسبه خواست طلا و جواهرات را بدون فاکتور خریداری نکنند و حتی اگر فاکتوری وجود داشت و به اصالت فاکتور شک دارند از صادرکننده فاکتور سوال کنند.

روز گذشته نیز سه دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه ماینر قاچاق  به ارزش  ۳.۵ میلیارد ریال توسط پلیس در این شهرستان کشف شد.

دستگیری ۲ سارق با هفت مورد سرقت به ارزش ریالی ۵۵۰ میلیون ریال از اقدامات پلیس بافق در چارچوب مبارزه با سرقت از ابتدای سال جاری است.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بازداشت بافق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بازداشت سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بازداشت بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری سارقین به عنف، راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده برملا شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت: در ۲ اردیبهشت ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در منزل منجر به قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرم‌بید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

حبیبی تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: قاتل و همدستش که از سارقین حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت به عنف دیگر در شهرستان‌های خرم‌بید و آباده نیز اقرار کردند.

وی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد