Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@08:06:33 GMT

فیلم مستند عبای خاکی در نهاوند رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۰۴۹۷

فیلم مستند عبای خاکی در نهاوند رونمایی شد

گروه استان‌ها- مستند عبای خاکی روایتی متفاوت در مورد بیش از ۴ دهه حضور امام جمعه نهاوند در مورد حوادث تلخ و شیرین بعد از انقلاب در نهاوند تولید شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، امام جمعه نهاوند و مسئولان اداره تبلیغات اسلامی و تعدادی از مسئولان دیگر شهرستان‌های استان همدان از فیلم مستند "عبای خاکی" با موضوع وصف حماسه‌های مردم نهاوند در طول دوران دفاع مقدس با محوریت 4 دهه زندگی حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه منصوب حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان نهاوند رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین رونمایی از این فیلم مستند 37 دقیقه‌ای که به کارگردانی علی کاظم -نادری مستند ساز شبکه های سیما و سینما حقیقت و با تهیه کنندگی علی سهرابی و با کمک بسیج رسانه و کانون شهید نادری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند انجام شد علی سهرابی تهیه کننده  و فعال رسانه‌ای نهاوند گفت: در گام دوم انقلاب وظیفه همه نهاد و سازمانهای فرهنگی به ویژه رسانه‌ها و صدا و سیما از همه سنگین‌تر است و باید تلاش خود را در معرفی ظرفیت‌های پنهان جامعه بیشتر کنیم.

وی افزود: رسانه‌های شهرستان نهاوند در شناخت نخبگان و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، اقتصادی و ورزشی به خوبی ورود کرده‌اند ولی هنوز به ظرفیت مناسب و خیلی عالی نرسیده‌ایم و جای کار بیشتری داریم.

مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: تولید مستند "عبای خاکی" برای نخستین بار در شهرستان نهاوند انجام شده و چندین ماه مراحل تولید و تدوین آن به طول انجامید و این نخستین کار با موضوعات متنوع در مورد یک شخصیت روحانی در بین شهرستان‌های استان است که نسخه‌ای از آن در اختیار شبکه‌های همدان و قرآن سیما و شبکه مستند قرار گرفت تا پخش شود.

سهرابی افزود: با تشکیل کانون و قرارگاه رسانه‌ای اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در کنار بسیج رسانه بیشتر از فعالان رسانه‌ای و مستندسازان استفاده خواهیم کرد.

مسئول قرارگاه رسانه‌ای اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار داشت: مستند "عبای خاکی" روایتی از حضور مردم غیور نهاوند در صحنه‌های حماسی در دوران جنگ تحمیلی به روایت امام جمعه نهاوند است با تصاویر آرشیوی و عکس‌های متنوعی که تاکنون از هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است.

سهرابی بیان کرد: با توجه به حضور بیش از 4 دهه حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی با حکم حضرت امام خمینی(ره) که به عنوان امام جمعه نهاوند منصوب شد و در تمامی سختی و خوشی‌ها در کنار مردم نهاوند بوده روایت زیبایی از حماسه مردمان این دیار دارد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل  تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در گام دوم انقلاب  رسانه‌ها باید ضمن پرورش روحیه بیشتر و خودباوری در جامعه در کنار نخبگان جامعه در همه عرصه‌ها باشند و ظرفیت‌های گمنام و کمتر شناخته شده را برای امید آفرینی در جامعه معرفی کنند.

وی بیان کرد: نقش رسانه و تبلیغات و تولید محتوا در بستر فضای مجازی باید بیشتر از گذشته مورد حمایت معنوی و مادی قرار بگیرد زیرا معتقدیم در جنگ فرهنگی امروز رسانه‌ها و نهادهای متولی فرهنگی در صف اول مبارزه قرار دارند.

بازخوانی 2 اتفاق جنجالی دهه 1360 در مستند "امتحان"/ آیا خطبه‌های آیت الله خامنه ای در سال 1366 مخالف نظر امام خمینی بود؟ + فیلمبدرقه کاروان المپیک ایران با پخش 2 مستند تحسین برانگیزمشاهده آثار سیل در پلدختر پس از گذشت 2 سال؛ اصحاب رسانه مستند سازی کنند

مدیرکل  تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه رسانه‌ای منسجم در سطح استان و شهرستان‌ها باید کمک کنیم تا ضمن تولید محتواهای متناسب با وضعیت جامعه به بحث معضلات اجتماعی  فرهنگی و پاسخ به شبهات هم توجه کنیم چون اعتقاد داریم که باید از فضای مجازی بهتر از این‌ها در راستای همه‌گیری دولت جوان اسلامی در منطقه بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام/741/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره تبلیغات اسلامی امام جمعه نهاوند شهرستان نهاوند استان همدان عبای خاکی رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد