Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ویژگی شیمیدر برای ورزش ایران و به ویژه بسکتبال کشور این است که یکی از چهره‌های موفق اقتصاد ایران و از خیّرین ورزش کشور یعنی هنریک درغوکاسیان این باشگاه را مدیریت می‌کند، کسی که بدون کمترین چشمداشت در این اوضاع تحریم‌ها و فشار‌های همه‌جانبه دشمنان به کشورمان همچنان با عشق به بسکتبال می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شیمیدر که با کسب رتبه سومی فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران، نخستین افتخار ورزش قم در تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر این رشته المپیکی را رقم زد، حالا قصد دارد قدرتمندتر در این رقابت‌ها حضور یافته و یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

شیمیدر سومین فصل متوالی است که به نمایندگی از استان قم در لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به میدان می‌رود، تیمی که البته بیش از یک دهه در بسکتبال ایران سابقه دارد و از باشگاه‌های تاثیرگذار در تحوّل و پیشرفت کنونی این رشته المپیکی به شمار می‌رود و همچنان با عزم و اراده محکم در این رشته موفق فعالیت می‌کند.

رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر در آستانه رقابت‌های فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با ادای احترام به دوستداران بسکتبال و به ویژه هواداران باشگاه شیمیدر، تصریح کرد: لازم دانستم که طی این پیام مراتب قدردانی خود و مجموعه شیمیدر را از دوستان کادر فنی و بازیکنان فصل قبل چه آن‌هایی که امسال در خدمتشان خواهیم بود و چه آن‌هایی که دیگر توفیق همراهی با آنان را در فصل جاری نداشتیم را اعلام کنم.

هنریک درغوکاسیان افزود: بر این باورم که همه این عزیزان قهرمانانی هستند که هر کجا که باشند، لحظه‌ای از تلاش در جهت اعتلای سطح کیفی بسکتبال ایران پا عقب نگذاشته و با تلاش‌های نفر به نفر آن‌ها هر روز شاهد باز شدن یک برگ جدید در تاریخ بسکتبال ایران خواهیم بود.

رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر عنوان کرد: اما در ادامه این فرصت را مغتنم شمرده و با خیر مقدم به تمامی بازیکنان و عزیزانی که امسال به باشگاه شیمیدر پیوسته‌اند و با تشکر و سپاس ویژه از حسن انتخابشان، اطمینان دارم که در این فصل جدید با قدرت و برنامه‌ریزی دقیق انشاءالله دست به دست و دوش به دوش هم نتایجی در خور جایگاه خود و باشگاه شیمیدر کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال شیمیدر قم لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 

هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان با قهرمانی زودهنگام مس، پیروزی شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند و همچنین تلاش دو تیم آلومینیوم اراک و پرواز هوانیروز برای بقا در لیگ برتر به پایان رسید. 

به گزارش ایسنا، در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۶ دیدار برگزار شد. در این هفته تیم مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ با نوزدهمین بردش صاحب جام قهرمانی شد. 

در این هفته نفت و گاز گچساران در خانه با نتیجه ۲۷ بر ۲۷ مقابل پرواز هوانیروز و آلومینیوم اراک با حساب ۳۲ بر ۳۲ مقابل پیکان سبزوار به تساوی رسیدند. 

فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۴۱ بر ۲۴ مقابل پلیمر خلیج‌فارس و نیروی زمینی کازرون با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ مقابل فرازبام خائیز دهدشت به برتری رسیدند. نیروی زمینی با ۳۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند. 

در آخرین دیدار این هفته و در دربی اصفهان سپاهان نوین مقابل گیتی پسند با نتیجه ۱۷ بر ۲۴ شکست خورد. 

نتایج هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان:

صنعت مس کرمان ۳۲ - زغال سنگ طبس ۲۴

نفت و گاز گچساران ۲۷ - پرواز هوانیروز ۲۷

آلومینیوم اراک ۳۲- پیکان سبزوار ۳۲

فولاد مبارکه سپاهان ۴۱ - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۴

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۲ - فرازبام خائیز دهدشت ۲۵

سپاهان نوین۱۷ - گیتی پسند ۲۴

رده‌بندی تیم‌ها در پایان هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان:

صنعت مس کرمان ۴۰ امتیاز

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۳ امتیاز

گیتی پسند ۳۳ امتیاز

فولاد مبارکه سپاهان ۲۸ امتیاز

زغال‌سنگ طبس ۲۳ امتیاز

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۲۳ امتیاز

نفت و گاز گچساران ۲۱ امتیاز

پیکان سبزوار ۱۵ امتیاز

سپاهان نوین ۱۰ امتیاز

آلومینیوم اراک ۸ امتیاز

پرواز هوانیروز ۷ امتیاز

فرازبام خائیز دهدشت ۶ امتیاز 

هفته بیستم لیگ سی و ششم ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر