Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از شرکت ۲۹ هزار و ۴۳ داوطلب استان در آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون کنکور سراسری نهم تا ۱۲ تیرماه در استان برگزار می‌شود.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و‌ پرورش کردستان در گفتگو با خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: آزمون کنکور سراسری سال 1400 با رقابت 29 هزار و 43 داوطلب در رشته‌های هنر، ریاضی و فیزیک، انسانی، تجربی و زبان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

های خارجه از روز 9 تا 12 تیرماه همزمان با سراسر کشور در حوزه‌های آزمونی استان برگزار می‌شود.

 

 

وی افزود: آزمون کنکورسراسری رشته هنر صبح روز چهار شنبه نهم تیر، آزمون رشته ریاضی و فنی و انسانی صبح روز پنج شنبه دهم تیر، آزمون تجربی صبح روز جمعه 11 تیر و آزمون زبانهای خارجی صبح روز شنبه 12 تیرماه برگزار می‌شود.

 

 

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: آزمون کنکور سراسری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری در شهرهای سنندج، مریوان، سقز، بانه، دیواندره، بیجار، کامیاران، قروه، دهگلان و سروآباد برگزار خواهد شد.

 

 

قربانی با بیان اینکه از مجموع 29 هزار و 43 داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسر سال 1400 تعداد 16 هزار و 296 نفر دختر و 13 هزار و 797 نفر پسر هستند، به آمار داوطلبان شرکت کننده به تفکیک رشته پرداخت و گفت: در گروه آزمایشی ریاضی2 هزار و 141 نفر، گروه آزمایشی تجربی 12 هزار و 438 نفر، در گروه آزمایشی انسانی 8 هزار و 474 نفر، در گروه آزمایشی هنر، دو هزار و 8 نفر و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجه نیز سه هزار و 982 نفر شرکت کرده‌اند.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنکور سراسری آموزش و پرورش کردستان آزمون کنکور سراسری گروه آزمایشی صبح روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روز‌های پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری