Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، رییس سابق شورای شهر تهران و عضو منتخب ششمین شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل بحث اقتصاد شهری است، می‌گوید: در ابتدا باید شرایط درآمدی شهر روشن شود و میزان بدهی‌هایی که در این دوره به بار آورده‌اند مشخص شود. بعد از پرداختن به بحث اقتصاد شهر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام که در رأس آن مترو است در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مترویی که ما تحویل دوره پنجم مدیریت شهری دادیم، فقط هشت‌درصد باقی مانده بود و درنتیجه باید باقی‌مانده آن را بسازیم.

مهدی چمران اضافه می‌کند: تکمیل و نوسازی ناوگان وسایط نقلیه ازجمله واگن و اتوبوس، نوسازی بافت فرسوده و پرداختن به تسهیلات ساخت‌وسازی به این دلیل که شرایط ساخت‌وساز در شهر بسیار سخت است و کمک به ساخت مسکن برای کاهش اجاره‌بها از دیگر اولویت‌های شورای ششم محسوب می‌شوند.

چمران با اشاره به رها بودن مسائل فرهنگی و اجتماعی در شهر طی دوره پنجم، به ضرورت توسعه شهر و اتخاذ سیاست مطابق با نیازهای روز و پیشرفت تکنولوژی اشاره و تاکید می‌کند: هرچند با گران شدن نرخ ارز و اوضاع بد اقتصادی شرایط بسیار سخت شده است اما ما فرزند «نمی‌توانیم» نیستیم و تلاش می‌کنیم اقداماتی را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران مدیریت شهری مهدی چمران بافت فرسوده مسائل فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است

دریافت 261 MB کد خبر 6089380

دیگر خبرها

  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی