Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@12:31:07 GMT

مقایسه روش های چاپ جعبه و بسته بندی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۰۹۱۵

مقایسه روش های چاپ جعبه و بسته بندی

طراحی و چاپ جعبه بسته بندی یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید در تجارت خود انجام دهید. این موضوع باعث ایجاد شناخت برند و وفاداری مشتری می شود و واقعاً بسیار عالی است. اما بسیاری از کارهای آماده سازی و برنامه ریزی برای ایجاد آن وجود دارد و عدم دانستن اینکه چه کاری انجام می دهید می تواند به یک پروژه نهایی بی تاثیر منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا اصول اولیه لازم برای چاپ روی جعبه های سفارشی را به شما ارائه می دهیم و در نهایت روش ها و مقایسه قیمت ها از لحاظ بازار ایران را به شما آموزش میدهیم ، بیایید در ابتدا روش های چاپ جعبه و بسته بندی را بررسی کنیم.

انواع روش های چاپ جعبه و بسته بندی چاپ فلکسوگرافی

فلکسوگرافی که به عنوان چاپ برجسته نیز شناخته می شود ، متداول ترین روش برای چاپ روی جعبه های 3 لایه و 5 لایه است. یک صفحه چاپ انعطاف پذیر به یک سیلندر بزرگ چرخان نصب می شود و همانطور که تخته موجدار برش خورده از طریق آن تغذیه می شود ، طرح روی صفحه مستقیماً روی جعبه چاپ می شود. برای طرح هایی که مبتنی بر متن هستند یا شامل 1 یا 2 رنگ هستند ، ایده آل است. همچنین این یک روش چاپ مقرون به صرفه است ، به ویژه برای پروژه هایی با تیراژ بالا مناسب است. به دلیل نیاز به صفحات چاپ اضافی ، برای طرح هایی که شامل گرافیک دقیق یا چند رنگ هستند ، توصیه نمی شود - که این باعث افزایش قیمت برای هر رنگ اضافی می شود.

چاپ افست

مقرون به صرفه برای تیراژهای بالا ، از لحاظ کیفی این روش از کیفیتی بالایی برخوردار است به همین دلیل در بین روش ها اکثرا این روش مد نظر اکثر افراد است برای مشاهده نمونه های حرفه ای بر روی چاپ جعبه و بسته بندی کلیک کنید.

در این روش انتقال تصویر به کاغذ از طریق تضاد آب و چربی انجام میشود به این طریق که از پلیت یا زینک چاپ استفاده میشود ، پلیت از جنس آلومینیوم ساخته شده است که یک سمت آن به نور حساس است و تصاویر و متن ابتدا به وسیله دستگاه پلیت ستر به زینک منتقل میشود ، در نهایت مناطقی  که تصویر و حروف است چربی دوست و قیمت های غیر تصویر آب دوست میشوند ، وقتی که زینک به سیلندر دستگاه چاپ بسته میشود ، ابتدا توسط یک نور که به نورو آب معروف است ، محلولی از آب و الکل را به سطح زینک منتقل میکند و بعد یک لایه نازک از این محلول روی سطح زینک می نشیند ، این روش چاپ بر روی سطوح صاف استفاده میشود ، برای اطلاعات بیشتر به سایت طرح گندم مراجعه نمایید.

چاپ دیجیتال

بدون نیاز به پلیت یا لمینیت ، گزینه دیجیتال شامل چاپ یک طرح به طور مستقیم بر روی کاغذ است. همچنین بدون نیاز به مخلوط کردن رنگ های جداگانه ، از طیف کامل CMYK برای چاپ محصول نهایی استفاده می شود.  استفاده از چاپ دیجیتال میتواند برای تیراژهای بالا مشکلات زیادی به وجود آورد ، رنگ ها ممکن است کمی تاریک باشند  یا ممکن است خطوط سفید روی محصول نهایی ظاهر شود و بسته به رنگ و روکشی که استفاده می کنید مقداری از جوهر می تواند در آن جذب شده و طراحی را خراب کند. به همین دلیل چاپ دیجیتال برای نمونه سازی با تیراژ پایین ، بهترین است.

چاپ سیلک

چاپ سیلک شامل استفاده از رنگ از طریق یک صفحه مش است که یک شابلون طراحی را نگه می دارد. این روشی است که منجر به چاپ با کیفیت بالا می شود و برای استفاده در جعبه و کارتن  در سطوحی مانند قوطی ها ، بطری ها و کالاهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد ، تقریبا جنسی وجود ندارد که نشود از چاپ سیلک بر روی آن استفاده کرد ، در نظر داشته باشید روند تولید این چاپ نسبت به روش های دیگر کمی کند تر است و بنابراین برای تیراژهای بالا اگر زمان برای شما خیلی مهم است این روش برای شما توصیه نمیشود .

خدمات دیگر:

شرکت تبلیغاتی طرح گندم علاوه بر خدمات طراحی و چاپ جعبه بسته بندی ، خدمات دیگری نیز از جمله : طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای ، بروشور ، لیبل ، کارت ویزیت ، پوستر ، سربرگ ، تراکت ، فولدر ، بیلبورد ، پاکت نامه ، طراحی لوگو  ،  طراحی ست اداری ، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی حرفه ای مجهز به استودیو اختصاصی ، طراحی سایت ، ساخت تیزر تبلیغاتی و صنعتی و ... را نیز ارائه می دهد ، همچنین این شرکت افتخار همکاری با برندهای مطرح کشور از جمله : ال جی ، سامسونگ ، ایساکو ، پاناسونیک ، محصولات داو ، محصولات شوینده اکتیو ، نان سحر ، محصولات آرایشی و بهداشتی ببک ، رب آتا ، چای محمود ، چای شهرزاد و ... را نیز در کارنامه کاری خود ثبت کرده است ، برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه کارها در تمامی خدمات به آدرس سایت زیر مراجعه نمایید.

آدرس سایت : tarhegandom.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست طالبان انتخابات 1400 چاپ افست چاپ دیجیتال چاپ سیلک شرکت طرح گندم طراحی کارت ویزیت طراحی لوگو رپرتاژ آگهی تصادف اتوبوس سرباز معلم ها واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست طالبان انتخابات 1400 چاپ جعبه و بسته بندی بر روی روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش‌های مختلف

به گزارش «تابناک» به نقل از روزیاتو، رشد اقتصادی ایالات متحده در بحبوحه افزایش فشار تورم کاهش یافته، اما نرخ بیکاری در این کشور همچنان پایین است. در همین حال، نشانه‌هایی از رشد اقتصاد چین در بخش‌های مختلف دیده می شود که در ماه مارس رشد چندانی نداشتند.

چشم‌انداز اقتصادی این دو کشور از زمان پایان دوره همه‌گیری کووید-۱۹ متفاوت بوده است.

ایالات متحده انعطاف‌پذیری اقتصادی خود را به دلیل هزینه های مصرف‌کننده و بازار کار قوی و پویا نشان داده است.

اما چین به دلیل بحران در بخش املاک، سرمایه‌گذاری خارجی متزلزل و اعتماد ضعیف مصرف‌کننده تحت فشار قرار گرفته است.

اقتصاد ایالات متحده در سال گذشته به دلیل وضعیت بازار کار مناسب و افزایش مخارج مصرف‌کننده، با نرخ رشد تولید ناخالص داخلی ۲.۵ درصدی، سریعتر از حد انتظار رشد کرد.

با این حال، در سه ماهه اول سال جاری میلادی، اقتصاد این کشور تنها ۱.۶ درصد نسبت به سال قبل رشد کرده که کمتر از رشد ۲.۴ درصدی پیش‌بینی‌شده توسط وال‌استریت بود.

این رقم در بحبوحه افزایش تورم و کاهش هزینه های عمومی و دولتی، کمترین نرخ رشد در دو سال اخیر بوده است.

جفری روچ، اقتصاددان ارشد LPL Financial در مصاحبه ای با سی‌ان‌بی‌سی گفته است:

    احتمالاً اقتصاد آمریکا در سه‌ماهه‌های بعدی رشد کمتری خواهد داشت، زیرا میزان هزینه مصرف‌کنندگان افت کرده و به همین دلیل، سرعت رشد اقتصادی کمتر می شود.

در حالی که تورم نرخ پس‌انداز را پایین آورده و فشار بر مصرف‌کنندگان را افزایش می‌دهد، روچ انتظار دارد که در اواخر سال ۲۰۲۴ با کاهش کلی تقاضا، تورم نیز کاهش یابد.

بازار کار قوی همچنان اقتصاد ایالات متحده را تقویت می کند. وزارت کار این کشور نرخ بیکاری را ۳.۸ درصد گزارش کرده که از ماه اوت در محدوده ۳.۷ درصد تا ۳.۹ درصدی باقی مانده است.

صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرده که ایالات متحده با رشد تولید ناخالص داخلی ۲.۷ درصدی به پایان سال برسد و نرخ بیکاری در سال ۲۰۲۴ به ۴ درصد افزایش یابد.

در همین حال، چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان، رشد سالانه ۵.۳ درصدی را در دوره ژانویه تا مارس ثبت کرده که ۰.۶ درصد بیشتر از پیش‌بینی تحلیلگران در نظرسنجی رویترز بوده است.

اداره ملی آمار چین اعلام کرد که اقتصاد این کشور در سال ۲۰۲۳ به میزان ۵.۲ درصد رشد کرده و به هدف «حدود ۵ درصدی» خود رسیده است؛ هدفی که شورای دولتی شبه کابینه چین مجدداً برای سال ۲۰۲۴ تعیین کرد.

با این حال، نگاه دقیق تر به داده های سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ نشان می دهد که رشد اقتصادی چین در چندین بخش، از جمله بخش صادرات، عمدتاً در دو ماه اول اتفاق افتاده است. این موضوع، سؤالاتی را درباره بازیابی اقتصادی چین پس از شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است.

نرخ بیکاری چین در سه ماهه اول سال جاری میلادی به طور متوسط ۵.۲ درصد بوده که در امتداد روند ۵ تا ۵.۳ درصدی از اوایل سال ۲۰۲۳ ادامه داشته است.

چین میانگین بیکاری سه ماهه خود را با محاسبه درصد افراد بیکار نسبت به مجموع افراد بیکار و شاغل اعلام می کند. قابل ذکر است که دولت این کشور، کسانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند که حدود یک سوم جمعیت چین را تشکیل می دهند را از گزارش های خود حذف می کند.

صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی کرده که چین به هدفش نرسد و شاهد رشد اقتصادی ۴.۶ درصدی در سال جاری و نرخ بیکاری کلی ۵.۱ درصدی باشد.

بسیاری از کارشناسان، از جمله لی کچیانگ، نسبت به قابل اعتماد بودن آمار رشد اقتصادی چین ابراز تردید کرده اند.

جورج مگنوس، اقتصاددان دانشگاه آکسفورد، در پاسخ به این سوال که آیا اقتصاد در حال سرد شدن چین همچنان می تواند در سال های آینده از ایالات متحده پیشی بگیرد، گفت که از سال ۲۰۲۰ شکاف میان تولید ناخالص داخلی ایالات متحده و چین از حدود ۵ تریلیون دلار به ۱۰ تریلیون دلار افزایش یافته است.

    تولید ناخالص داخلی اسمی ایالات متحده با نرخ مرکب حدود ۶.۷۵ درصد و چین ۶ درصد رشد کرده است. اگر این روند ادامه پیدا کند، چین هرگز به ایالات متحده نخواهد رسید.

تولید ناخالص داخلی اسمی، ارزش کل کالاها و خدمات در اقتصاد یک کشور را با قیمت های فعلی بازار، بدون تعدیل تورم اندازه‌گیری می کند.

در بحبوحه تداوم فراز و فرودهای اقتصادی در چین، از جمله کاهش تورم، پنجره ای که در آن ممکن است وضعیت اقتصادی این کشور به ایالات متحده برسد، در حال بسته شدن است.

با این حال، چندین صنعت که چین در آنها پیشرو است، در سه ماهه گذشته رشد قابل توجهی داشته اند. به عنوان مثال، تولید ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی ۴۱.۷ درصد و تولید قطعات الکتریکی ۳۹.۵ درصد افزایش یافته است. مگنوس در این باره گفته است:

    مقامات پکن ادعا می کنند که «نیروهای مولد جدید» به جای املاک و زیرساخت‌ها، در افزایش رشد ناخالص داخلی نقش بیشتری ایفا خواهند کرد. اما من فکر می کنم که این یک رویا است. جزایری از برتری‌های فناورانه در دریایی از مشکلات اقتصادی کلان، بهترین توصیف برای این شرایط است.

داده های موسسات مالی برتر نشان می دهند که شکاف میان دو اقتصاد بزرگ جهان در سال گذشته بیشتر شده است. اقتصاد چین به اندازه دو سوم اقتصاد رقیب ژئوپلیتیکی خود بوده که نسبت به ۷۰ درصد در سال ۲۰۲۲ و ۷۶ درصد در سال ۲۰۲۱ کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش‌های مختلف
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)