Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:46:34 GMT

ایجاد حریم خصوصی در حیاط منزل با سقف متحرک

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۱۰۲۷

ایجاد حریم خصوصی در حیاط منزل با سقف متحرک

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حیاط خانه خود در حال وقت گذراندن با خانواده و لذت بردن از هوای آزاد هستید و متوجه می‌شوید که همسایگان شما از تراس خود دیدی مشرف به حیاط شما دارند و می‌توانند شما را ببینند. ممکن است از این مسئله معذب شوید و بخواهید که به داخل خانه بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله ممکن است اوقات شما و خانواده گرامی‌تان را تلخ کند. چنین مسئله‌ای چیز جدیدی نیست، اما با توسعه شهری سریعی که در حال رخ دادن است و تراکم بالای خانه‌ها در محلات و نزدیکی آن‌ها به هم، باعث شده است که گاهی زندگی و حریم شخصی افراد نقض شود. جدا از این، ممکن است موارد دیگری وقت‌گذرانی شما با خانواده را خراب کند. مثلاً این که آسمان شروع به باریدن کند و شما مجبور باشید که همان جا مهمانی کوچک‌تان را تمام کنید و دوباره به فضای خانه برگردید! در روزهای گرم تابستان هم که به طور کل این گزینه را ندارید که در حیاط خود به تفریح بپردازید، چرا که ترجیح می‌دهید هندوانه خود را زیر کولر و در خانه میل کنید تا اینکه آفتاب داغ شما را بسوزاند!

اگر موقعیت‌هایی که توصیف شد برای شما آشنا هستند، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنم. روشی هست که با آن می‌توان از پایان بد در تمامی مواقع بالا پیشگیری کرد. تا به حال به نصب سقف متحرک در حیاط خود فکر کرده‌اید؟

سقف متحرک

امروزه دلایل عمده‌ای برای استفاده از سقف متحرک وجود دارد. از افراد عادی گرفته تا بزرگ‌ترین کسب و کارها ممکن است به سقف متحرک نیاز داشته باشند. سقف‌های جمع شونده تکنولوژی جدید دهه‌های اخیر است که با ایمنی بالا و کارایی بسیار چشمگیر کار را در بسیاری از مواقع آسان کرده است. معروف‌ترین استفاده‌ها از سقف متحرک، رستوران‌ها و کافه‌های روباز، استخرها و سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و استفاده‌های شخصی هستند. ما امروز قصد داریم که درباره استفاده شخصی شما از سقف متحرک صحبت کنیم.

ممکن است به هنگام خواندن مطلب، با خود فکر کرده باشید که از سقف تاشو، فقط در مجموعه‌های بزرگ عمومی استفاده می‌شود. حال آن که یکی از محبوب‌ترین استفاده‌ها از سقف متحرک در حیاط خانه صورت می‌گیرد!

سقف متحرک، حیاط خلوت، ایمنی و راحتی!

موقعیت‌هایی که در ابتدای مطلب از آن‌ها گفتیم را دوباره بخوانید. دلایل زیادی وجود دارد که افراد برای حیاط خانه خود به یک سقف متحرک اتوماتیک نیاز دارند. اولین و مهم‌ترین دلیل، حریم خصوصی شماست. شما نیاز دارید که در ملک خود احساس راحتی کنید. حیاط منزل شما جزیی از محل زندگی شماست. شما برای ایجاد فضایی خصوصی و مطمئن در حیاط منزل خود به یک سقف جمع شونده نیاز دارید. به علاوه، درحال نزدیک شدن به روزهای گرم و تابستانی هستیم. سقف تاشو با کنترل آسان و امکان باز و بسته شدن در هر زمانی که شما بخواهید، یکی از واجبات حیاط شماست، مخصوصاً اگر متراژ حیاط بالاست و مخصوصاً اگر شما در حیاط خود، خودرو، موتور یا دوچرخه اهالی منزل را هم نگهداری می‌کنید. سقف تاشو به شما اجازه می‌دهد که در هر زمانی که مایلید فضایی شخصی را با خانواده تجربه کنید و از شر گرما و سرما خلاص شوید. در زمستان‌ها سقف متحرک یکی از بهترین روش‌های برای در امان ماندن از گرد و غبار بادها و ریزش‌های جوی است. با خرید یک سقف متحرک جنس خوب، شما فضایی اختصاصی برای خود و خانواده‌تان درست می‌کنید و در آن انواع فعالیت‌ها ممکن می‌شود.

سقف‌های متحرک در انواع و اقسام مختلف وجود دارند و شما با در نظر گرفتن نیاز و بودجه خود، و گرفتن مشاوره اصولی می‌توانید بهترین انتخاب را برای حیاط منزل خود داشته باشید. شما می‌توانید با نصب سقف متحرک پارچه‌ای که از به‌صرفه‌ترین موارد در انواع سقف‌های متحرک است، علاوه بر زیبایی، قابلیت شست‌وشوی پارچه سقف را نیز داشته باشید و پس از مدت زمان مناسب آن را بشویید تا عمری طولانی‌تر داشته باشد. با سقف‌های متحرک جمع شونده می‌توانید کنترلی صد درصدی بر روی تنظیمات آب و هوا، نور و گرما داشته باشید و استفاده‌ای بهینه از فضای حیاط خود کنید. به خاطر داشته باشید که حیاط شما در صورت داشتن یک سقف متحرک ایمن، کاربردی و زیبا، می‌تواند به محلی برای انواع فعالیت‌ها تبدیل شود بی‌اینکه نگرانی‌ای از بابت چیزی داشته باشید.

سقف متحرک سازه‌ای پرکاربرد و مطمئن است که شمایلی زیبا به حیاط شما خواهد داد و زندگی شما را از جهات بسیار زیادی آسان خواهد کرد. درنگ نکنید و محصولی ماندگار برای محل زندگی خود انتخاب کنید.

شرکت بام تک از سال ۱۳۹۰ با اخذ نمایندگی انحصاری و واردات اولین سقف برقی اتوماتیک به ایران از ترکیه، موجب آشنایی بیشتر فعالین صنعت رستوران‌داری کشور با این نوع محصولات شد و تا به امروز نیز با تکیه بر تجربه چندین و چند ساله خود و بالاترین تعداد پروژه‌های اجرا شده که اغلب هم پروژه‌هایی نمونه و فاخر بوده‌اند، به نوآوری و کسب رضایت کارفرمایان محترم ادامه می‌دهد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5247500

منبع: مهر

کلیدواژه: سقف کاذب ساختمان سازی کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا واحد صنعتی صنعت خودروسازی مواد ضدعفونی کننده سایپا خدمات مشاوره فروشگاه های زنجیره ای صنایع غذایی مهاجرت تبلیغات اتوبوس مواد غذایی اشتغال سقف متحرک داشته باشید حیاط منزل حیاط شما حیاط خود یک سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!
  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • تشخیص گرایش سیاسی افراد از روی چهره‌شان توسط هوش مصنوعی
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص