Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:51:13 GMT

برگزیدگان مسابقات قرآن سراج معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۱۵۲۹

برگزیدگان مسابقات قرآن سراج معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین دوره مسابقات قرآن سراج مسابقات رقابت بین اعضای جلسات قرآن شهر تهران است که به همت فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات که تنها در رشته قرائت قرآن کریم و در دو مقطع سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال برگزار شد، تعداد ۳۲۰ تلاوت قرآن به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مرحله مقدماتی توسط گروه داوران و با نظارت سعید رحمانی داوری شد که از این مرحله ۱۲۰ اثر برگزیده به مرحله نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار در بخش برادران توسط اساتیدی چون علی اکبر حنیفی، محمدرضا پورزرگری، سعید رحمانی، مجید زکی لو و مسئول کمیته فنی رضا عبدی حافظ قرآن کریم و همچنین در بخش خواهران با حضور استاد محبوبه کاتب به عنوان داور اصلی و خانم لیلا فرخی به عنوان کمیته فنی این تلاوت‌ها داوری شده و نفرات برتر مسابقات مشخص شدند. مسابقات در دو بخش خانم‌ها و آقایان در رشته تلاوت برگزار شد که اسامی نفرات برتر به شرح زیر است:

قرائت برادران بخش کمتر از ۱۶ سال

محمدامین کهن
محمدمتین فرجی
امیدرضا پرنلو

قرائت برادران بالای ۱۶ سال

محمدحسین قصری‌زاده
محمدرضا اکبرزاده
مجید عنان‌پور

قرائت خواهران

آذر فرجی
آذرمان صادقی
فاطمه گلینی مقدم

همچنین با اعلام نفرات برتر توسط کمیته فنی مسابقات مراسم اختتامیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فردا پنج‌شنبه ۱۰ تیرماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5247551 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای قرآن علی اکبر حنیفی قرآن کریم محمدرضا پورزرگری رضا عبدی شهر تهران سعید رحمانی فعالیت های قرآنی فعالیت های قرآنی قرآن رونمایی کتاب دفتر تبلیغات اسلامی معرفی کتاب قرآن کریم حوزه علمیه سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران دین اسلام جمهوری اسلامی ایران ستاد امر به معروف و نهی منکر یادداشت مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این مسابقه‌ها در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، مفاهیم، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان و احکام، نهج البلاغه، گفتمان مهدوی، دعاخوانی و روش تدریس احکام برگزار می‌شود.
پرنور افزود: دانش اموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش در این رقابت‌ها حضور دارند.
رئیس اداری قرآن اجرت نماز آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نهمین دوره مسابقات فرهنگیان هم در رشته‌های نهج البلاغه حفظ قرآن، قرائت، تحقیق و روش تدریس و احکام مخصوص فرهنگیان  برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی