Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ظفر ۱۵ با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس امنیت عمومی به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان اجرا شد. وی با اشاره به نتایج طرح افزود: در این مدت و با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۶۵۰۰ عدد حبه قرص روانگردان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دستگیری ۵۰ قاچاقچی و خرده فروش و ۵۰ نفر معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: ۱۹ واحد مسکونی و صنفی عرضه کننده مواد مخدر نیز پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۳۱ فقره سرقت و دستگیری ۴۶ سارق توسط پلیس آگاهی رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از کشف ۱۳۱ فقره سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: بیشترین این کشفیات در حوزه منزل، خودرو، اماکن، قاپ زنی و ... بوده است.

وی یادآور شد: کشف ۲۳ فقره سرقت منزل و ۱۹ فقره سرقت خودرو از مهمترین کشفیات پلیس آگاهی بوده است، ضمن اینکه ۴۶ سارق و مالخر نیز در این راستا دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی 

جاویدان در ادامه اشاره ای به کشفیات پلیس امنیت اقتصادی نیز داشت و افزود: کشف ۱۲۸ دستگاه ماینر غیرمجاز، ۳ تن سیب درختی، ۱۵ تن سویا، ۷۰ هزار ماسک، ۲۲ راس گوسفند و ۴۴۰ کیلو انواع پوشاک تاناکورا از جمله این کشفیات بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش های صورت گرفته ۲۵ هزار عدد انواع لوازم یدکی، ۳۸ هزار عایق پرده و ۳۰ دستگاه کولر گازی نیز از داخل یک دستگاه کامیون که به شکل حرفه ای جاساز شده بودند، کشف شد.

وی ارزش مجموع کالاهای قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد. ۵۵ قبضه سلاح توسط پلیس امنیت عمومی کشف شد.

سردار جاویدان در خصوص اقدامات پلیس امنیت عمومی نیز گفت: کشف ۵۵ قبضه سلاح شامل ۳۹ قبضه شکاری و ۱۶ قبضه جنگی-شکاری و هزار عدد فشنگ به همراه ده ها قبضه سلاح سرد از جمله آنها بوده است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه افزود: در این طرح همچنین ۱۶ تن از اراذل و اوباش دستگیر و ۳۴ واحد صنفی متخلف نیز به تعطیلی کشیده شدند.

وی همچنین از ارائه تذکر لسانی به ۸۰۰ نفر در خصوص ایجاد آلودگی صوتی، بد پوششی و مزاحمت های خیابانی خبر داد و گفت: از ۲۰۰ نفر این افراد تعهدات لازم اخذ و ۳۰ نفر هم پس از بی توجهی به اخطارهای قبلی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جاویدان در پایان اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس در رده های یاد شده ۲۶۱ مجرم شامل سارقان، قاچاقچیان، هنجارشکنان، معتادان و ... دستگیر و ۱۲۶ دستگاه خودرو پلاک مخدوش و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس کرمانشاه کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سردار علی محمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل، تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمدی، مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه، مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

اراذل و اوباش قمه بدست در تبریز زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز از دستگیری و زمینگیر شدن ۲ نفر از اراذل و اوباش قمه بدست با تیراندازی پلیس خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این‌که ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت ماموران حمله ور شد که ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متاسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و ماموران برای حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنها شلیک و هر ۲ متهم را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال