Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه تیم‌ آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک از استقلال میزبانی خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از روز چهارشنبه ۹تیرماه با سه دیدار آغاز و در روز پنجشنبه با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می شود که در همین چارچوب تیم آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف تیم استقلال خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند طی هفته های اخیر میزبانی آلومینیوم سازان در این دیدار به دلیل ایرادات سازمان لیگ به نواقص ورزشگاه امام خمینی(ره) تحت الشعاع قرار گرفته بود و این باشگاه از سوی سازمان لیگ تهدید به سلب میزبانی شد اما در نهایت اعلام شد که مشکل نور این ورزشگاه موقتا برای برگزاری دیدار این دو تیم برطرف شده و اراکی ها می توانند در خانه میزبان استقلال باشند.

دیدار رفت این دو تیم در تهران اما در حالی با پیروزی ۲بر صفر آبی پوشان پایتخت به پایان رسید که اشتباهات داوری در نتیجه این مسابقه و شکست اراکی ها به شدت تأثیرگذار بود، در این دیدار محمود فکری سرمربیگری استقلال و رسول خطیبی هدایت آلومینیوم سازان را برعهده داشت اما حالا کادر فنی هر دو تیم از این لحاظ دستخوش تغییرات گسترده ای شده است.

سبزپوشان اراکی هم اکنون با هدایت منصوریان در تعقیب مجیدی و شاگردانش هستند و با ۳۶ امتیاز در پایان هفته بییست و چهارم در رده چهارم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر و در فاصله هفت امتیازی با تیم سوم یعنی استقلال قرار دارند.

پس از حضور منصوریان روی نیمکت آلومینیوم،  اراکی ها تاکنون در هیچ یک از دیدارهای رسمی خود در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی متحمل باخت در برابر حریفان نشده اند، جدال های این تیم تحت هدایت منصوریان در مسابقات لیگ برتر تاکنون ۳ پیروزی و ۴ تساوی را به همراه داشته است و آلومینیوم سازان در آخرین دیدار خود با چاشنی بدشانسی در حالی که به یک برد خارج از خانه در برابر ذوب آهن فاصله چندانی نداشتند با این تیم به تساوی رسیدند.

از سوی دیگر اما تیم استقلال قرار دارد، این تیم که لیگ بیستم را با هدایت محمود فکری سرمربی اسبق آلومینیوم و خوشه طلایی ساوه آغاز کرد و حتی در هفته نهم بعد از مدت ها به صدر جدول برسد اما در نهایت کار آبی پوشان با فکری به بن بست خورد و نیمکت استقلال بار دیگر به فرهاد مجیدی رسید.

مجیدی هر چند به عنوان مربی در دو فصل اخیر رفت و آمدهای کوتاه مدتی به استقلال داشته اما جزو افرادی است که هواداران استقلال به وی اعتماد دارند و معتقدند که شاید مجیدی بهترین گزینه ای باشد که می تواند استقلال را پس از سال ها ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر به این مهم برساند.

طی هفته های اخیر اما علیرغم مشکلات و حواشی کادر مدیریتی استقلال و حتی درگیری های مجیدی با مدیرعامل این باشگاه، تیم استقلال بازی های خود در مسابقات لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته تا علاوه بر نیم نگاهی به بالای جدول شرایط خود برای کسب سهمیه آسیایی را هم تثبیت کند، این تیم در هفته بیست و چهارم در یک دیدار مهم تیم گل گهر را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

در دیدار روز پنجشنبه آلومینیوم و استقلال اما بار دیگر تقابلی از جنس دو کاپیتان سابق استقلال در کسوت مربی گری رقم خواهد خورد، مجیدی و منصوریان که در دوران بازیگری هر دو از بازیکنان تأثیر گذار آبی پوشان پایتخت بودند حالا فارغ از حواشی از جمله مربیان موفق لیگ بیستم نیز هستند و در این دیدار در شرایطی به هم می رسند که ۳ امتیاز این مسابقه حساس با توجه به موقعیت جدول می تواند در بهبود شرایط تیم هایشان به شدت موثر باشد.

اما حضور وریا غفوری کاپیتان استقلال در این دیدار به دلیل مصدومیت وی بسیار پایین است و از طرف دیگر میثم مجیدی کاپیتان تأثیرگذار آلومینیوم و البته بازیکن سابق استقلال نیز به دلیل مصدومیت شدیدی که طی هفته های گذشته در جریانات تمرینات برای وی به وقوع پیوست و باعث شد پای خود به دست جراحان بسپارد ادامه فصل را از دست داده است.

نکته جالب دیگری که علاوه بر حضور سرمربی استقلالی بر روی نیمکت دو تیم رنگ و بوی این دیدار را استقلالی تر می کند تقابل آبی پوشان سابق یعنی حسین پورحمیدی، اسماعیل شریفات، میثم آقایی و جابر انصاری با تیم سابق خود است.

این مسابقه را «مهدی سید علی» با دو کمک خود «محمد جواد مداح» و «امیرمحمد داودزاده» سوت خواهد زد همچنین «حسین زمانی» داور چهارم و «حیدر شکور» ناظر داوری این دیدار هستند.

هر چند استقلالی‌ها به خاطر قضاوت های گذشته و به خصوص مسابقه تیم شان با فولاد در فصل گذشته (اخراج فرهاد مجیدی، علی کریمی و عارف غلامی توسط سیدعلی) به انتخاب این داور معترض بودند و به همین خاطر باشگاه استقلال اعتراض رسمی اش را به انتخاب وی به عنوان قاضی مسابقه با آلومینیوم اراک اعلام کرد اما در نهایت کمیته داوران تغییری در تصمیم خود ایجاد نکرد، هر چند نباید اشتباهات تلخ داوری در دیدار رفت دو تیم که منجر به گرفته نشدن پنالتی دقایق ابتدایی آلومینیوم شد را هم نادیده گرفت.

آخرین قضاوت سیدعلی برای آلومینیوم سازان اما به هفته بیست و دوم بازمی گردد، جایی که شاگردان منصوریان موفق شدند با یک گل تیم صنعت نفت آبادان را در خانه شکست بدهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آلومینیوم سازان هفته بیست آبی پوشان اراکی ها لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ استقلالی‌ها باید تا دهم اردیبهشت پول پیش اجاره منزلی که برای بازیکن ازبکستانی خودشان تهیه کرده بودند را تکمیل می‌کردند به همین خاطر بلافاصله پس از اینکه هلدینگ مالک جدید باشگاه پولی را در اختیار استقلال گذاشت یکی از مواردی که در اولویت قرار گرفت، تکمیل روند پرداختی به صاحبخانه ماشاریپوف بود چون باشگاه به هیچ عنوان نمی‌خواست این قضیه به یک جنجال رسانه‌ای تبدیل شود.

در سالیان گذشته و هنگامی که مدیران دیگری در راس مدیریت باشگاه استقلال بودند، چند بار عدم پرداخت به موقع مطالبات صاحبخانه‌ها موجب جنجال رسانه‌ای برای استقلال شد و یک بار هم در داستان منزل شیخ دیاباته اتفاقاتی افتاد که یادآوری آن هنوز باعث ناراحتی این بازیکن می‌شود.

کد خبر 849134 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی