Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی روز گذشته در دیدار با کادر فنی و افتخار آفرینان تیم ملی تیراندازی کشورمان از آنان تقدیر کرد.

به گزارش برنا، رقابتهای جام جهانی از یکم الی 10 تیرماه به میزبانی کشور کرواسی برگزار شد که در پایان تیم ملی تیراندازی کشورمان موفق شد 2 مدال طلا و 2 مدال برنز برای میهن عزیزمان کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی با حضور در جمع ملی پوشان کشورمان ضمن خدا قوت به آنان با اهدای هدایایی از تلاش های این ورزشکاران برای کسب این موفقیت بزرگ و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در این کشور قدردانی کرد.

در این دیدار اسماعیلی ضمن گفتگو با مربیان و اعضای تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: شما ملی پوشان باعث افتخار کشور هستید کسب این موفقیت ها راه گشایی است برای رسیدن به قله های موفقیت، که امیدوارم با این انگیزه و غیرت در میادین پیش رو به ویژه بازی های المپیک نیز افتخار آفرینی کنید.

همچنین علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی در ارتباط تلفنی با سفیر ایران درکرواسی از حمایت ایشان از ورزشکاران که منجر به این موفقیت بزرگ شد تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی مدال طلا ایران جمهوری اسلامی تیراندازی بازی های المپیک فدراسیون تیراندازی تیراندازی تیم ملی تیراندازی سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، در پیام خود از تمام افراد دخیل در یافتن یسنا تشکر کرده است.

متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیدا شدن «یسنا دیدار» کودک ۴ ساله کلاله‌ای که از روز ۹ اردیبهشت مفقود گردیده بود، موجب شادمانی تمامی مردم گلستان گردی

در این عملیات نفسگیر ۵ روزه که از لحظه مفقود شدن این کودک آغاز گردید، نیرو‌های زیادی از سراسر استان و حتی استان‌های همجوار همکاری لازم را جهت جستجو و یافتن این کودک داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

اینجانب ضمن ابراز خوشنودی از پیدا شدن «یسنا دیدار» کودک ۴ ساله کلاله‌ای از تمامی نیرو‌ها اعم از نیرو‌های داوطلبان هلال احمر سراسر استان، نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، ارتش، سپاه، بسیج، فراجا، اعضای شورای تامین شهرستان کلاله، ائمه محترم جمعه و جماعات تشیع و تسنن، فرماندار و نیرو‌های فرمانداری، بخشداران، شورا‌ها اسلامی، دهیاران، ادارات عضو مدیریت بحران شهرستان و تمامی نیرو‌های مردمی که تا پیدا شدن این کودک آرام و قرار نداشتند و با تمام توان و تجهیزات در میدان حضور داشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم و اجر تمامی این زحمات را از خداوند منان برای این عزیزان خواستارم.

دیگر خبرها

  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در کشور سیشل
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران