Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه امنیت مطلوبی در استان کردستان حاکم است، گفت: نیروهای مسلح دژ مستحکم امنیت در مقابل طعنه دشمنان و زینت حاکمیت و کشور هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از زحمات و تلاش شبانه‌روزی برادر ارجمند، فهیم انقلابی و زحمت‌کش آقای شیرودبزرگی تقدیر و تشکر کنم چراکه در طول این دوران خدمت در استان، جز خوبی چیزی از این مدیر خدوم‌ ندیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح در  استان کردستان همواره به عنوان یک دوست، برادر و همکار در کنار مجموعه نیروهای مسلح کردستان تلاش می‌کرد تا ماموریت‌هایمان را به نحواحسن انجام دهیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تقدیر از مجموعه دستگاه قضایی و دادستان مرکز و نظامی استان به‌خاطر همکاری و انجام امور تصریح کرد: نقش نیروهای مسلح در تولید قدرت و تولید امنیت نقش اول و اساسی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح دژ مستحکم امنیت در مقابل طعنه دشمنان است، گفت: نیروهای مسلح زینت حاکمیت و کشور هستند.

سردار حسینی‌ با ذکر اینکه نیروهای مسلح برای تامین امنیت پایدار و آسایش و رفاه مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان کردستان به واسطه زحمات اعضای شورای تامین، امنیت بسیار خوب و مطلوبی حاکم است.

وی ادامه داد: مردم کردستان در سایه امنیت پایدار زندکگی کرده و کسب و کار به نحو شایسته ساری و جاری است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: وحدت بین نیروهای مسلح قابل تقدیر استرئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان معرفی شد+سوابق

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه نیروهای مسلح به دلیل ماموریت‌‌های متنوع و مختلف، رسالت خطیری برعهده دارند، عنوان کرد: باید قوه قضائیه و سازمان قضایی نیروهای مسلح همراه با سپاه به‌خاطر در امان ماندن  از تهدیدات، دوره‌های آموزشی برگزار کرده تا از آسیب‌ها کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه تنوع ماموریت و کار برای نیروهای مسلح در استان کردستان  فوق‌العاده است، اظهار کرد: ممکن است به‌خاطر همین شرایط آسیب‌هایی از سوی ضدانقلاب وجود داشته باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار حسینی با ذکر اینکه نیروهای مسلح در استان کردستان مجموعه‌ای پاک، سلام، خدوم و آماده به کار و صحنه در استان هستند، ابراز داشت: خوشبختانه دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح همواره همکار، همراه و همفکر سپاه بوده‌اند.

قرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان سال‌های سال در این استان خدمت و همواره موضع انقلابی و همکاری خوبی با سپاه داشت و برای رئیس جدید این حوزه نیز آرزوی موفقیت می‌کنیم.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان نیروهای مسلح سپاه بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین

دریافت 11 MB کد خبر 6095524

دیگر خبرها

  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم