Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدجعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، از عوامل و دست اندرکاران ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش برنا، برنامه «ایران امروز» تلاش کرد ضمن ایفای نقش ذاتی در فضای انتخاباتی کشور، با محوریت انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فضایی گفت‌وگو محور ایجاد کند و با فراهم‌سازی امکان تضارب آراء بین نخبگان و گرایش‌های حزبی مختلف، تصویر روشن‌تری از فضای رقابت‌های انتخاباتی و ظرفیت‌های هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری و نیز اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در اختیار مخاطبان و شنوندگان رادیو ایران قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو دکتر محمد جعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، سه شنبه هشتم تیر ماه با حضورکاظم دادشی قائم مقام شبکه، غلامرضا بحیرایی مدیر گروه جامعه، دکترمحمد جلیل آل امین مدیر گروه دانش و اقتصاد، غلامحسین طالبی مدیر گروه طرح و برنامه، مهدی زریباف مدیر گروه تاریخ و دفاع مقدس  و عبدالرضا جوادی مدیر دفتر رادیو ایران از عوامل برنامه «ایران امروز» تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است «ایران امروز» به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری، اجرای غلامحسین طاهری، هماهنگی اکرم خیر خواه ، سهیل مس چی و امید باشت باوی از رادیو ایران تقدیم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای اسلامی نخبگان ریاست جمهوری شوراهای اسلامی شهر ایران انتخابات ریاست جمهوری تقدیر رادیو ایران ایران امروز مدیر رادیو ایران محمدجعفر محمدزاده شوراهای اسلامی شهر و روستا ایران امروز رادیو ایران مدیر گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عزل پدرام پاک آیین، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش «تابناک»، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت دولت سیزدهم برای سومین بار در ۳۲ ماه اخیر، دست به تغییر مدیر مرکز روابط عمومی و وزارت خانه زد تا از این حیث اتفاقی متفاوت را رقم زده باشد.

متن حکم صادر شده برای سرپرست تازه وزارت بهداشت، به این شرح است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو‌های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

دکتر بهرام عین اللهی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس