Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:26:25 GMT

چهره پلید منافقین در فاجعه هفتم تیر افشا شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۲۱۶۵

چهره پلید منافقین در فاجعه هفتم تیر افشا شد

حجت الاسلام محمدعلی تیموری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و شهدای حادثه هفتم تیرماه افزود: شهید آیت الله دکتر بهشتی در حقیقت مغز متفکر انقلاب اسلامی و بازوی توانمند امام خمینی(ره) بود که به دست منافقین به فیض شهادت نایل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه هفت تیر از ایام الله است، اظهار داشت: اگر آیت الله دکتر بهشتی شهید نمی‌شد و فاجعه هفت تیر اتفاق نمی‌افتاد منافقین بی شرم و دروغگو تا سال‌های سال زیر پرده ریا و دورویی به انقلاب اسلامی و کشور ایران خیانت می‌کردند.

حجت الاسلام تیموری با بیان اینکه اگر دستگاه قضایی کشور امروز مورد اعتماد مردم است به برکت تفکرات والای شهید بهشتی به عنوان معمار دستگاه قضا است، تصریح کرد: امروز بعد از سالیان دراز فراق شهید بهشتی و یارانش هنوز خلاء وجود ایشان به روشنی احساس می‌شود.

وی افزود: شهید آیت الله دکتر بهشتی، شهید فتنه بنی صدر و منافقین کوردل بود چرا که بغض و کینه دشمنان انقلاب از ایشان باعث فاجعه هولناک انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰ و به شهادت رسیدن شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران باوفای امام و انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام تیموری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه من احساس می‌کنم که مردم ما شهید دکتر بهشتی را به عنوان یک معیار و یک میزان شناختند و امروز نیز به عنوان یک معیار در جامعه ما این شخصیت مطرح است، افزود: تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردان بزرگی همچون شهید بهشتی اکنون به ثمر نشسته و با عنایت خداوند متعال درخت تنومند انقلاب روز به روز قوی‌تر و پربارتر می‌شود.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز با اشاره به اینکه حادثه هفت تیر ماه ۱۳۶۰ تحرک تازه ای به انقلاب بخشید و آن را به پیش راند، گفت: شهید دکتر بهشتی، خدمتگزار واقعی نظام و انقلاب بود.

سردار محمدرضا عباسی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، افزود: حادثه هفت تیر موجب تزکیه عمیقی در نظام جمهوری اسلامی شد که ما نمی‌توانیم از اثرات پر خیر و برکت آن در دراز مدت و در طول عمر نظام جمهوری اسلامی غفلت کنیم.

وی با بیان اینکه شهید دکتر بهشتی مظلومانه و خیلی زود از میان ما رفت اما همین عمر کوتاهش فوق العاده پر برکت بود، اظهار داشت: شهید بهشتی رسالت خود را نسبت به خداوند و امام و ملت ادا کرد و تمام عمرش را صرف برپایی حکومت اسلامی کرد.

سردار عباسی تصریح کرد: این شهید والامقام و گرانقدر در حقیقت خار چشم و سد راه دشمنان ازجمله منافقین برای رسیدن به مقاصد کثیفشان بود، چون تا آن زمان هیچ شخصیتی به اندازه شهید دکتر بهشتی مورد تهمت و افترا واقع نشده بود و کمتر شخصیتی به اندازه او مظلوم بود.

وی اظهار داشت: شهید آیت الله دکتر بهشتی یکی از استوانه‌های موثر و مفید انقلاب و نظام و افشا کننده چهره‌ های واقعی منافقین بود که خودشان را با نفاق و دروغگویی به مدارج عالی نظام جمهوری اسلامی رسانده بودند.

برچسب‌ها شهید آیت الله سید محمد بهشتی هفته قوه قضاییه زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته قوه قضاییه زنجان هفته قوه قضاییه زنجان آیت الله دکتر بهشتی شهید دکتر بهشتی جمهوری اسلامی شهید آیت الله شهید بهشتی هفت تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش

فرمانده قرارگاه منطقه کربلا گفت: به برکت عملیات وعده صادق سپاه، جبهه جهانی انقلاب، امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله رضا هدایی؛ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آیین بزرگداشت شهید مطهری، ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت این معلم و استاد و هفته عقیدتی‌سیاسی، گفت: ما پاسدار مکتب امام صادق علیه السلام هستیم. 

وی با بیان روایتی از امام صادق علیه السلام افزود: اگر در زندگی خود بر اصول و پایه‌ها استوار باشیم، خیر کثیر دنیا و آخرت را خواهیم داشت. 

آیت الله هدایی با بیان اینکه شهدا الگوهای تمام نشدنی و ماندگار بشریت هستند گفت: یکی از این نمونه‌های برجسته مکتب اسلام، سردار شهید زاهدی بود که در مشی رفتاری و عملی این شهید آمده است که بسیار صلوات می‌فرستادند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: در حقیقت، شهدا تربیت یافتگان مکتب امام صادق علیه السلام هستند. 

وی با بیان شاخصه‌های مکتب رئیس مذهب تشیع گفت: از مکتب امام صادق علیه السلام آموختیم که اهل کوشش و عمل باشیم و سپاهیان اسلام در عملیات وعده صادق نشان دادند در میدان عمل هستند و سرفراز شدند. 

آیت الله هدایی افزود: خون‌های پاکی در کنسولگری ایران در سوریه ریخته شدند و همگان دیدند شهادت صاحبان این خون‌ها منشأ برکات زیادی برای ایران و جهان اسلام و بیداری ملت‌های آزاده جهان شد. 

وی با تشریح بخش‌هایی از دستاوردهای این عملیات ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تودهنی اخیر سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی در سایه زندگی قرآنی ولایی و اهل بیتی صورت گرفت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  خطاب به مسئولان و مربیان عقیدتی قرارگاه منطقه کربلا هم گفت: در آموزش‌های عقیدتی باید مروج سبک زندگی اهل بیتی و قرآنی باشیم.

برکت عملیات وعده صادق

سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه کربلا نیز گفت: امروز دانشجویان 80 دانشگاه آمریکا علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به پا خاستند.

وی افزود: به برکت عملیات وعده صادق سپاه، جبهه جهانی انقلاب، امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا با تبریک این روز باعظمت به اساتید و مربیان عقیدتی بیان کرد: با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ناب اسلامی محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و مکتب ایثار و شهادت باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد. 

حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی افزود: استاد شهید مطهری، دانشمند و عالم کم نظیر جهان اسلام بود که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های اثرگذارش در مقابل انحرافات، جمود و کجروی‌ها ایستاد و در همین راه مقدس هم به شهادت رسید. 

به گزارش تسنیم، در پایان این گردهمایی مربیان عقیدتی، فرماندهان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان قرارگاه منطقه کربلا و تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف، گروه 64 الحدید ، مرکز فاوا معراج و مرکز بهداری رزمی جنوب حضور داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| طرح منافقین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت‌الله بهشتی!
  • ببینید | طرح مجاهدین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت الله بهشتی !
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • مطهری امام
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش